Hyundai Tucson dostępny w limitowanej edycji
Bogato wyposażoną wersję Tour de Pologne można już zamawiać w polskich salonach. Cena nie jest niska.
Wyścig Tour de Pologne to ważne wydarzenie, nie tylko dla kibiców, ale także dla Hyundaia, który zapewnia flotę samochodów potrzebnych do logistycznej obsługi imprezy. Ponadto główną nagrodą dla zwycięzcy jest nowy Hyundai Tucson w limitowanej edycji Tour de Pologne.
Jeden z takich samochodów można zamówić już teraz w jednym z polskich salonów. Odmiana ta jest kompletnie wyposażona - na liście znalazły się takie elementy jak skórzana tapicerka, podgrzewane i wentylowane fotele, nawigacja, system ostrzegania przed pojazdami w martwym polu oraz o niezamierzonym przekroczeniu pasa ruchu, a także panoramiczny dach.
Do wyboru są dwie wersje silnikowe - topowa benzynowa 1.6 T-GDI o mocy 177 KM i najmocniejszy diesel 2.0 CRDi, rozwijający 185 KM. Pierwsza z nich występuje tylko z dwusprzęgłową skrzynią o siedmiu przełożeniach, natomiast druga z sześciobiegowym "manualem" lub "automatem". Obie mają seryjny napęd na cztery koła.
Najtańszy Hyundai Tucson Tour de Pologne to wersja benzynowa - kosztuje 149 900 zł. Wysokoprężna natomiast to wydatek 154 900 zł (ze skrzynią automatyczną o 5000 zł więcej). Sprzedaż pozostałych odmian koreańskiego SUVa rozpocznie się pod koniec sierpnia.