Hyundai i30 Turbo wyceniony w Polsce

Koreański kompakt dla osób, które nie potrzebują hot hatcha, ale zwykłe odmiany są dla nich zbyt wolne

Hyundai i30 Turbo
Hyundai i30 TurboHyundai

Usportowione hatchbacki potrafią dać mnóstwo frajdy z jazdy, a przy tym wyróżniają się swoimi sportowymi dodatkami. Nie są jednak tanie, a pełnię ich możliwości rzadko kiedy możemy wykorzystać. Dlatego też Hyundai postanowił stworzyć auto, które połączy najlepsze cechy hot hatchy i zwykłych odmian - i30 Turbo.

Hyundai i30 po liftingu

Hyundai i30 po liftingu (więcej informacji)

Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai
Hyundai i30 po liftingu (2015)Hyundai

Wersja ta napędzana jest turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 T-GDI o mocy 186 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 265 Nm (dostępny w przedziale 1500-4500 obr./min). Napęd na przednie koła przekazywany jest za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

Hyundai i30 Turbo rozpędza się do 100 km/h w 8 sekund i osiąga prędkość maksymalną wynoszącą 219 km/h. Producent deklaruje przy tym, że średnie zużycie paliwa powinno kształtować się na poziomie 7,3 l/100 km.

Za koreańskiego hatchbacka z tym silnikiem i w wersji wyposażeniowej Sport zapłacimy przynajmniej 82 900 zł (wersja 3-drzwiowa, dodatkowa para drzwi wymaga dopłaty 2000 zł). W tej cenie otrzymamy 18-calowe alufelgi, automatyczną klimatyzację dwustrefową, tempomat, czujniki cofania, półskórzaną tapicerkę z czerwonymi przeszyciami (znajdziemy je też na kierownicy), aluminowe nakładki na pedały oraz ksenony z LEDami do jazdy dziennej.

Hyundai i30 TurboHyundai

Dla bardziej wymagających osób przygotowano droższą o 10 tysięcy złotych wersję Luxury, która oferuje dodatkowo panoramiczny dach szklany, nawigację z dotykowym ekranem i kamerą cofania, bezkluczykowe otwieranie i uruchamianie samochodu, system utrzymywania pasa ruchu i elektryczny hamulec ręczny.

Hyundai i30 TurboHyundai
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas