Honda CR-V w europejskiej wersji

Musieliśmy trochę poczekać na ten moment, ale wreszcie piąta odsłona Hondy CR-V została zaprezentowana w Europie.

Najnowszą generację Hondy CR-V opisywaliśmy... w październiku 2016 roku. Wtedy to japoński producent zaprezentował odmianę na rynek amerykański. Europejczycy musieli jednak czekać aż 1,5 roku, na dedykowaną dla siebie wersję.

Nie znaczy to jednak, że auta te znacząco się od siebie różnią. Wręcz przeciwnie - auta są identyczne (inaczej wyglądają tylko światła przeciwmgielne w przednim zderzaku i ich okolica) zarówno z zewnątrz, jak i w środku. Nowością jest tu jedynie możliwość zamówienia trzeciego rzędu siedzeń (po raz pierwszy w historii modelu).

Reklama

Deska rozdzielcza przypomina układ poprzednich generacji CR-V z szeroką konsolą środkową i wysoko umieszczoną dźwignią zmiany biegów. Dużą zmianą na lepsze jest natomiast zastosowanie częściowo wirtualnych zegarów, wykorzystujących 7-calowy ekran.

Pod maską Hondy CR-V znajdziemy doładowany silnik 1.5 VTEC o mocy (prawdopodobnie) 190 KM, współpracujący z manualną, sześciobiegową skrzynią lub bezstopniową przekładnią CVT. Takie auta pojawią się na drogach jeszcze w tym roku, natomiast od przyszłego dostępna będzie też odmiana hybrydowa z 2-litrową jednostką pracującą w cyklu Atkinsona oraz dwoma silnikami elektrycznymi.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy