Goło, ale z prestiżem...

Chociaż nie piejemy z zachwytu nad każdym pojazdem "made in Germany", musimy przyznać, że w ostatnich latach bardzo pozytywnie na tle swoich niemieckich konkurentów prezentuje się Audi.

Audi A4
Audi A4INTERIA.PL

Najnowsze samochody z Ingolstadt prezentują się dostojnie, stylistom udało się znaleźć złoty środek pomiędzy nudną sylwetką mercedesa, a drażniącą, banglowską ekstrawagancją BMW.

Starsi kierowcy pamiętają jednak, że marce przylepiono niegdyś łatkę "volkswagena w cenie mercedesa". W wyposażeniu standardowym posuniętych dziś wiekiem "osiemdziesiątek" znajdowały się zazwyczaj: kierownica, siedzenia i kabina pełna powietrza. Na liście opcji znajdowały się takie dodatki, jak np. obrotomierz czy "zegar kwarcowy".

INTERIA.PL

Do naszej redakcji trafiło niedawno na testy nowe audi A4 z 1,8 litrowym silnikiem TFSI i automatyczną skrzynią multitronic. Pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Na liście wyposażenia naszego auta znalazły się m.in. zawieszenie sportowe, audi parking system, komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem i nawigacją satelitarną, sportowe fotele z alcantary i nagłośnienie Bang & Olufsen.

Rankiem spotkała nas jednak niemiła niespodzianka. Nie, w przeciwieństwie do niektórych samochodów marki Bentley auto nie zniknęło z redakcyjnego parkingu... okazało się jednak, że wóz za circa 170 tys. zł (wersja podstawowa ok. 135 tys zł) nie ma podgrzewanych lusterek!

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas