Gen Z zmienia motoryzację. Technologia ważniejsza niż wygląd

Młodzi kierowcy bardziej niż na wygląd auta zwracają uwagę na technologię
Młodzi kierowcy bardziej niż na wygląd auta zwracają uwagę na technologię123RF/PICSEL

TikTok kształtuje gusta motoryzacyjne

Jakich akcesoriów potrzebują młodzi kierowcy?

  • Oświetlenie LED – 44 proc.
  • Odświeżacze powietrza i perfumy do auta – 41 proc.
  • Uchwyt na telefon z funkcją ładowania – 40 proc.
  • Kamera samochodowa – 34 proc.
  • Zestaw Bluetooth do rozmów – 32 proc.
  • Dekoracje na lusterko – 27 proc.
  • Mini kosz na śmieci – 23 proc.

Pierwszy samochód kosztuje więcej niż kiedyś

Elektryczne auta coraz bardziej kuszą młodych

Połowa lat 90. była okresem, w którym młodzi kierowcy chętnie imponowali innym szybkimi i mocnymi samochodami, ozdobionymi efektownymi pasami wyścigowymi, dużymi spojlerami i hałaśliwymi wydechami. Nasze badanie pokazuje, że gusta obecnej generacji wyraźnie się zmieniły – teraz wolą oni skupić się na najnowszych technologiach i akcesoriach we wnętrzu swoich pojazdów, zamiast na ich wyglądzie zewnętrznym
Erin Baker, Dyrektor ds. redakcyjnych Auto Trader

Nowe pokolenie, nowe podejście do aut

Test wideo Renault Rafale. Duży SUV, a pali mniej niż 5 l/100 kmAdam MajcherekINTERIA.PL