Francuski kanał dla facetów

W Internecie aż roi się od różnego rodzaju motoryzacyjnych stron i klubów.

Przeważnie zrzeszają one miłośników konkretnego modelu lub producenta, czasami zakładają je również fani samochodów z danego kraju.

Jeden z tego typu polskich wortali, który odwiedzają głównie sympatycy aut francuskich, cyklicznie publikuje materiał pt. "Stronniczy przegląd prasy". Tytuł dobrze oddaje treść - redaktorzy przyglądają się bowiem temu, co dzieje się w wiodących gazetach motoryzacyjnych tropiąc wszystkie publikacje dotyczące francuskiej motoryzacji. Wnioski zawsze są takie same - o "Francuzach" pisze się za mało i "po łebkach".

Dla wszystkich, którzy podzielają ten pogląd mamy jednak bardzo dobrą wiadomość. Firma Renault, w trosce o "wychowanie" nowego pokolenia fanów, postanowiła, bowiem uruchomić swój własny kanał telewizyjny! Pomysł jest rozwinięciem idei, jaka zrodziła się przeszło rok temu, gdy francuski koncern uruchomił swoją telewizję w Internecie. Na stronie renault.tv od dłuższego czasu oglądać można programy dotyczące samochodów Renault - testy, porównania a także filmy archiwalne.

W "dorosłej" telewizji będzie można również zobaczyć relacje z "eventów", w jakie zaangażował się francuski producent - imprez sportowych, pokazów mody czy zdjęć do filmów.

Niestety, programu nie da się oglądać w Polsce, dostępny jest tylko we Francji i Anglii. W światowej stolicy wina oglądać go można na 349 kanale platformy CanalSat. Polacy oraz mniejszość brytyjska zamieszkująca obecnie Wyspy powinni szukać go na Sky Guide 883.

Nie uwłaczając Francuzom, wypada jednak zaznaczyć, że pomysł stworzenia własnej telewizji przez producenta samochodów, nie jest nowy. Od kilku lat kanałem takim dysponuje np. Mercedes-Benz.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas