Ford GT
Ford zaprezentował w Detroit prototyp nowej generacji modelu GT, produkowanego w latach 60. i w ubiegłej dekadzie (zdjęcia na dalszych stronach). O szczegółach konstrukcji wiadomo niewiele, wiadomo jednak, że do napędu auta nie posłuży już jednostka V8, ale V-szóstka biturbo o pojemności 3,5 litra i mocy ponad 600 KM, czyli o 50 KM wyższej niż w poprzedniku. Siła napędowa popłynie do tylnych kół za pośrednictwem zautomatyzowanej, 7-biegowej skrzyni z dwoma sprzęgłami. Nowe GT odznacza się również znacznie bardziej finezyjną stylizacją, choć pozbawioną zachodzących na dach drzwi, oraz kokpitem z kierownicą w stylu bolidu F1. By maksymalnie ograniczyć masę własną, do budowy samochodu w dużym stopniu posłużyło włókno węglowe (karoseria, monokok) i aluminium (zawieszenie). Debiut seryjnej wersji modelu ma nastąpić pod koniec 2016 roku.
Ford GT
Ford zaprezentował w Detroit prototyp nowej generacji modelu GT, produkowanego w latach 60. i w ubiegłej dekadzie (zdjęcia na dalszych stronach). O szczegółach konstrukcji wiadomo niewiele, wiadomo jednak, że do napędu auta nie posłuży już jednostka V8, ale V-szóstka biturbo o pojemności 3,5 litra i mocy ponad 600 KM, czyli o 50 KM wyższej niż w poprzedniku. Siła napędowa popłynie do tylnych kół za pośrednictwem zautomatyzowanej, 7-biegowej skrzyni z dwoma sprzęgłami. Nowe GT odznacza się również znacznie bardziej finezyjną stylizacją, choć pozbawioną zachodzących na dach drzwi, oraz kokpitem z kierownicą w stylu bolidu F1. By maksymalnie ograniczyć masę własną, do budowy samochodu w dużym stopniu posłużyło włókno węglowe (karoseria, monokok) i aluminium (zawieszenie). Debiut seryjnej wersji modelu ma nastąpić pod koniec 2016 roku.