Europa chce uderzyć w hybrydy. Przemysł motoryzacyjny protestuje

Czy nowe unijne przepisy zaszkodzą hybrydom typu plug in?
Czy nowe unijne przepisy zaszkodzą hybrydom typu plug in?materiały prasowe

Spis treści:

  1. Co to są hybrydy typu PHEV?
  2. Czy nowe przepisy wpłyną na sprzedaż samochodów hybrydowych?
  3. Branża potrzebuje czasu, a nie zakazów. Hybrydy już mają wpływ na emisję
  4. Czy nowe przepisy dotyczące hybryd mogą wpłynąć na miejsca pracy w Europie?

Co to są hybrydy typu PHEV?

Czy nowe przepisy wpłyną na sprzedaż samochodów hybrydowych?

Branża potrzebuje czasu, a nie zakazów. Hybrydy już mają wpływ na emisję

Z perspektywy klimatu najgorsze, co możemy dziś zrobić, to zrezygnować z rozwiązań, które już działają. Hybrydy plug-in to aktywne ogniwo transformacji, które pozwala na realną redukcję emisji tu i teraz, zanim infrastruktura dogoni ambicje. Jeżeli chcemy zachować tempo dekarbonizacji i jednocześnie chronić miejsca pracy w Europie, musimy myśleć strategicznie – a nie ideologicznie. PHEV-y mogą być naszym planem A i planem B jednocześnie: wspierają klimat, gospodarkę i kierowców w jednym. Odbieranie im statusu w kluczowym momencie to jak zdejmowanie mostu, zanim powstanie nowa droga
powiedział Tomasz Bęben, prezes SDCM.

Zobacz również:

W 2024 roku pierwszy raz w historii w Polsce zarejestrowano więcej nowych aut hybrydowych niż samochodów benzynowych
Wiadomości

Silniki benzynowe w odstawce. Polacy stawiają na nowy rodzaj napędu

Paweł Rygas
Paweł Rygas

    Czy nowe przepisy dotyczące hybryd mogą wpłynąć na miejsca pracy w Europie?

    Volvo For Safety w Warszawie. Dachowałem i nic mi się nie stałoSzczepan MroczekINTERIA.PL