Dwusystemowa technologia hybrydowa...

... to lepsze osiągi, większa oszczędność paliwa i dłuższy zasięg pojazdu w stosunku do samochodów z konwencjonalnym napędem hybrydowym.

W trakcie jazdy po mieście, gdy pojazd często zatrzymuje się i rusza, może on być napędzany dwoma silnikami lub silnikiem spalinowym bądź też oba systemy napędowe mogą pracować jednocześnie. Niezależnie od wybranego systemu potencjał oszczędności paliwa układu napędowego jest w pełni wykorzystany.

Podczas jazdy z dużą prędkością, np. na drogach poza miastem czy na autostradach, dwusystemowy układ przełącza się w inny tryb działania. Oferuje on kilka korzyści nawet podczas jazdy ze stałą prędkością.

Ze względu na fakt, że pełna moc napędu hybrydowego jest dostępna w trakcie jazdy po stromych pochyłościach, wyprzedzania innych pojazdów czy holowania przyczepy, zużycie paliwa może być ograniczone, a osiągi polepszone nawet podczas jazdy w trybie drugim.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas