Dwa nowe elektryczne samochody z Polski. Projekt e-Van wchodzi na nowy etap

Wizualizacja prototypu e-Van według projektu Innovation AG
Wizualizacja prototypu e-Van według projektu Innovation AG .
Docelowo, opracowane w ramach przedsięwzięcia pojazdy powinny cechować się parametrami niedostępnymi obecnie na rynku - 1000 kg ładowności przy jednoczesnym zasięgu 250 km (w przypadku pojazdu bateryjnego - BEV) lub 400 km (w przypadku pojazdu z wodorowym ogniwem paliwowym - FCEV).
czytamy w założeniach do projektu

Dwa nowe elektryki z Polski - dwa różne podejścia do samochodu na prąd

  • Innovation AG ze Zgorzelca,
  • Autobox Innovation ze Starachowic

Zobacz również:

    Dwa nowe elektryczne dostawczaki z Polski. Oba z szansą na państwowe wsparcie

    Zobacz również:

      Wizualizacja prototypu e-Van według projektu Innovation AG
      Wizualizacja prototypu e-Van według projektu Innovation AG .

      Elektryczny van ze Zgorzelca

      e-VAN według projektu Innovation AG. .
      Zaprojektowaliśmy całkowicie nowe auto, z własną ramą, własną kabiną i własnym zawieszaniem. Nasi konstruktorzy opracowali też autorski system zarządzania pojazdem. Można powiedzieć, że polski startup z tłem rajdowym i klastrowym, przy wsparciu NCBiR, stworzył projekt gotowy do komercjalizacji. Przeprowadziliśmy szereg testów i badań głównych technologii, które pozwolą na budowę fabryki opartej o polską myśl techniczną
      tłumaczy w rozmowie z Interią Albert Gryszczuk prezes Innovation AG

      Lekka elektryczna ciężarówka ze Starachowic

      e-Van - wizualizacja projektu Autobox Innovation ze Starachowic
      e-Van - wizualizacja projektu Autobox Innovation ze Starachowic.

      Zobacz również:

        e-Van - wizualizacja projektu Autobox Innovation ze Starachowic
        e-Van - wizualizacja projektu Autobox Innovation ze Starachowic.