Duże wzrosty sprzedaży użytkowych modeli Toyoty

Zarówno modele Hilux, jak i PROACE Toyoty notują na polskim rynku stałe silne wzrosty.

Toyota PROACE
Toyota PROACEInformacja prasowa (moto)

Toyota Hilux zyskała w ciągu roku 28% - jej roczna sprzedaż wzrosła z 578 egzemplarzy w 2017 roku do 737 samochodów w 2018 roku. Hilux jest obecnie drugim najpopularniejszym pick-upem w Polsce.

Toyota umocniła swoją pozycję na rynku vanów. Model PROACE zwiększył swoją sprzedaż o 28% z 681 egzemplarzy do 875 aut i zajmuje czwarte miejsce pod względem popularności w swojej klasie. Jego udział w segmencie samochodów dostawczych wynosi obecnie 11,6%.

Polscy kierowcy kupili w ubiegłym roku 773 egzemplarze PROACE Verso - aż o 127% więcej niż rok wcześniej (wzrost z 340 aut w 2017 roku). Udział Toyoty w segmencie osobowych vanów wynosi 10,3%.

Łącznie sprzedaż modelu PROACE wzrosła w ubiegłym roku o 61% do 1 648 egzemplarzy.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas