Dobry okres dla Nissana

W ciągu 4 pierwszych miesięcy tego roku w salonach Nissana sprzedano 2230 samochodów osobowych i dostawczych - o 7,73 procenta więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. W kwietniu, gdy ogółem sprzedano 686 Nissanów, największym powodzeniem cieszyła się Almera (475 samochodów i ponad 30% wzrostu w porównaniu do kwietnia 2001), drugie miejsce zajęła Primera (95 sztuk), zaś na trzecim uplasował się terenowy Terrano (33 auta).

Nowy Nissan Primera (kliknij)
Nowy Nissan Primera (kliknij)INTERIA.PL

Największy wzrost sprzedaży (o 650% w kwietniu i 2333% w okresie styczeń-kwiecień) zanotował rodzinny minivan Almera Tino - od początku roku zakupiono 146 tych aut. Sprzedano też czternaście Nissanów X-TRAIL - aut typu SUV, które w Polsce miały ostatnio swoją premierę. Udział Nissana w polskim rynku wynosi obecnie 2,13 procenta, co oznacza wzrost o ponad jedną trzecią (35,67%) w stosunku do ubiegłego roku.

W najbliższy weekend 25 i 26 maja 2002 roku w warszawskich salonach Nissana odbędzie się kolejna edycja Dni Otwartych. Te wydarzenia są odpowiedzią na ogromne zainteresowanie klientów najnowszymi modelami Nissana, które pojawiły się w sprzedaży w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Otwarcie salonów w sobotę i niedzielę ułatwi klientom zapoznanie się z najnowszym Nissanem Primera oraz terenowymi modelami X-TRAIL, Terrano, Pickup oraz Patrol GR.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas