Dla fanów VW, BMW i Opla...

Od ubiegłego roku na rynku wydawniczym obecne są nowatorskie pozycje przeznaczone dla fanów Volkswagena, BMW i Opla o wspólnym tytule "Trends".

BMW Trends / Kliknij
BMW Trends / KliknijINTERIA.PL

Magazyny z serii "Trends" są pismami skierowanymi do czytelników, którzy bardzo cenią sobie lojalność i przywiązanie do marki, często organizując się w stowarzyszenia miłośników, spotykając na zlotach, imprezach sportowych i rozrywkowych.

Magazyny dostarczają im informacji o nowinkach związanych z ulubioną marką, prezentują ich auta, dokonują porównań ich samochodów i samochodów fabrycznie nowych, przekazują relacje ze zlotów, spotkań, udzielają eksperckich porad, nie tylko technicznych. "Trends" to forum do dyskusji i wymiany doświadczeń.

INTERIA.PL

Magazyny skupiają się na rynku polskim, informując oczywiście o tym, co ciekawe za granicą. W ten sposób dostarczają tej informacji, której czytelnicy szukali w niemieckich i angielskich pismach o podobnej tematyce.

"Trends" to magazyn o objętości 76 stron w formacie 205x285 ukazujący się w nakładzie do 15 tys. egz., głównie w dużych ośrodkach miejskich. Kolportowany jest na stacjach benzynowych, w klubach EMPiK, salonikach prasowych i najlepszych punktach sprzedaży wiodących dystrybutorów.

Redaktorem naczelnym i pomysłodawcą jest Ryszard Turski, twórca miesięcznika "Auto dziś i jutro" (obecnie "Auto-Moto") oraz licznych wydań prasy motoryzacyjnej poświęconych off-roadowi, tuningowi itd. (m.in. współautor relaunchu tygodnika "Motor").

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas