"Der szwindel" zabił "das auto"!

Jeden z najpopularniejszych sloganów reklamowych ostatnich lat odchodzi do lamusa. Jak informuje agencja "Reuters", Volkswagen rezygnuje właśnie z promowania swoich pojazdów hasłem "Das Auto".

Decyzja o rezygnacji z promowanego od 2007 roku sloganu zapadła w zeszłym tygodniu na posiedzeniu dwóch tysięcy menedżerów niemieckiej marki.

Zmiana to kolejne z następstw afery związanej z zaniżaniem rzeczywistego poziomu emisji spalin. Zdaniem części menedżerów hasło "Das Auto" może być w tym kontekście postrzegane, jako "pretensjonalne" i kojarzyć się z "absolutyzmem". Pierwotnie "Das Auto" wyrażać miało dążenie Volkswagena do stania się liderem technologicznym w budowie nowych pojazdów.

Firma stopniowo wycofywać się będzie z promowanego przez lat hasła. Zamiast niego w reklamach pojawi się nowe brzmiące - po prostu - "Volkswagen". Ma to być prosty przekaz trafiający do szerszej grupy odbiorców, którego nie trzeba będzie przekładać na inne języki.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Volkswagen
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy