Citroen C1 wraca na polski rynek

Małe auta nie sprzedają się w Polsce? Citroen zmienia co do tego zdanie i reaktywuje sprzedaż swojego najmniejszego modelu.

Citroen C1
Citroen C1Citroen

Citroen C1 drugiej generacji zadebiutował w 2014 roku, ale już w 2015 zniknął on z oferty polskiego importera. Teraz jednak padła decyzja, aby jeszcze raz wprowadzić go do sprzedaży w naszym kraju.

Citroen C1

Citroen C1

Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen
Citroen C1Citroen

Tak jak wcześniej, C1 dostępne jest z dwoma, 3-cylindrowymi silnikami. Bazowy ma pojemność 1,0 l i moc 68 KM, natomiast drugi to dobrze znane 1,2 l, rozwijające 82 KM. W obu przypadkach moc przenoszona jest na koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej, ale mniejsza jednostka występuje również z opcjonalną skrzynią zautomatyzowaną.Citroen C1 dostępny jest na polskim rynku w trzech wersjach wyposażeniowych. Bazowa Live obejmuje między innymi 6 poduszek powietrznych, komputer pokładowy i wspomaganie kierownicy. Odmiana ta kosztuje 36 200 zł i łączy się tylko ze słabszym silnikiem.

Citroen C1Citroen

Za 39 400 zł kupimy C1 Feel, na pokładzie którego znajdziemy centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby, klimatyzację manualną oraz radio z MP3 i 2 głośnikami. Z kolei topowa wersja Shine wyceniona została na 44 200 zł, a w zamian oferuje 7-calowy tablet, skórzaną kierownicę i 15-calowe alufelgi.

Citroen C1Citroen

Na liście opcji znalazła się między innymi klimatyzacja automatyczna, skórzana tapicerka, kamera cofania i system wykrywania niezamierzonego zjechania z pasa ruchu. Dopłata do zautomatyzowanej skrzyni wynosi 4200 zł, a do mocniejszego silnika 3000 zł.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas