Chrysler 300

Chrysler serwuje kolejny lifting produkowanemu od 10 lat modelowi 300. Tylnonapędowy sedan zyska nowy wlot powietrza i poszerzające optycznie zderzaki (tylny z dyfuzorem). Elementy te nawiązują wyglądem do mniejszego modelu 200. Nowe są także wkłady lamp oraz wzory obręczy (w opcji - 20"), a w dynamicznie stylizowanej odmianie S pojawił się spojler tylnej klapy. "300" prezentuje się nowocześniej również w kabinie - miejsce tradycyjnej dźwigni 8-biegowej skrzyni automatycznej zajęło pokrętło. Dzięki nowej architekturze przednich siedzeń wygospodarowano dodatkowe 2 cm przestrzeni na wysokości kolan dla pasażerów tylnej kanapy. Najbardziej ekskluzywna odmiana Platinum wzbogaciła się o akcenty wzorowane na limuzynach premium: okładziny z matowego drewna, skórzane obszycie deski rozdzielczej oraz diamentowe przeszycia boczków drzwi. Gama silnikowa obejmuje dwie wolnossące, benzynowe jednostki: 3.6 V6 (296 KM) oraz 5.7 V8 (368 KM), współpracujące ze wspomnianym już, 8-stopniowym automatem. Wyposażono go w nowy tryb sportowy, wyróżniający się krótszym czasem zmiany przełożenia (250 zamiast 400 ms; dla porównania, sportowe przekładnie Mercedesa i Porsche potrzebują na to 100 ms). Z oferty wypadł natomiast topowy wariant SRT z jednostką HEMI. Co istotne, modernizacja objęła również podwozie i układ kierowniczy samochodu - stalowe elementy osi zastąpiono aluminiowymi, a dzięki zastosowaniu elektrycznego wspomagania zużycie paliwa ma spaść o ok. 1,5 proc. Używany Chrysler 300C (2004-2010) - OPINIE O SAMOCHODACH

article cover
Chrysler

Chrysler 300

Chrysler serwuje kolejny lifting produkowanemu od 10 lat modelowi 300. Tylnonapędowy sedan zyska nowy wlot powietrza i poszerzające optycznie zderzaki (tylny z dyfuzorem). Elementy te nawiązują wyglądem do mniejszego modelu 200. Nowe są także wkłady lamp oraz wzory obręczy (w opcji - 20"), a w dynamicznie stylizowanej odmianie S pojawił się spojler tylnej klapy. "300" prezentuje się nowocześniej również w kabinie - miejsce tradycyjnej dźwigni 8-biegowej skrzyni automatycznej zajęło pokrętło. Dzięki nowej architekturze przednich siedzeń wygospodarowano dodatkowe 2 cm przestrzeni na wysokości kolan dla pasażerów tylnej kanapy. Najbardziej ekskluzywna odmiana Platinum wzbogaciła się o akcenty wzorowane na limuzynach premium: okładziny z matowego drewna, skórzane obszycie deski rozdzielczej oraz diamentowe przeszycia boczków drzwi. Gama silnikowa obejmuje dwie wolnossące, benzynowe jednostki: 3.6 V6 (296 KM) oraz 5.7 V8 (368 KM), współpracujące ze wspomnianym już, 8-stopniowym automatem. Wyposażono go w nowy tryb sportowy, wyróżniający się krótszym czasem zmiany przełożenia (250 zamiast 400 ms; dla porównania, sportowe przekładnie Mercedesa i Porsche potrzebują na to 100 ms). Z oferty wypadł natomiast topowy wariant SRT z jednostką HEMI. Co istotne, modernizacja objęła również podwozie i układ kierowniczy samochodu - stalowe elementy osi zastąpiono aluminiowymi, a dzięki zastosowaniu elektrycznego wspomagania zużycie paliwa ma spaść o ok. 1,5 proc. Używany Chrysler 300C (2004-2010) - OPINIE O SAMOCHODACH

Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Chrysler 300 (2015)Chrysler
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas