Chińska marka na skraju bankructwa. W Europie ją kochają

Szef Nio - William Li - przyznaje, że marka jest w trudnej sytuacji. Ratunkiem ma być nowy Nio ES8
Szef Nio - William Li - przyznaje, że marka jest w trudnej sytuacji. Ratunkiem ma być nowy Nio ES8materiały prasowe

W skrócie

  • NIO prezentuje trzecią generację modelu ES8, kładąc duży nacisk na agresywną politykę cenową oraz własne innowacje technologiczne.
  • Przyszłość chińskich producentów aut elektrycznych, w tym NIO, jest niepewna, a firmy toczą walkę o przetrwanie na coraz trudniejszym rynku.
  • Nowa strategia cenowa NIO, choć korzystna dla nowych klientów, uderza w dotychczasowych właścicieli aut marki poprzez gwałtowną utratę wartości używanych egzemplarzy.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Fala bankructw chińskich marek? 8 z 10 nie przetrwa do 2030 roku

NIO "walczy o przetrwanie". Ratunkiem nowy ES8

Mężczyzna prezentuje moduły akumulatorowe stojąc pomiędzy dwoma nowoczesnymi samochodami elektrycznymi na scenie z profesjonalnym oświetleniem.
Premiera trzeciej generacji Nio ES8materiały prasowe

NIO jak Tesla. Agresywna polityka cenowa uderza w klientów

Nio musi skupić się na szerszej perspektywie, ponieważ przetrwanie jest najważniejsze
tłumaczy William Li.
Tak wygląda wymiana baterii w samochodach Niomateriały prasowe