Brakuje chętnych do budowania MOP-ów. Winna elektromobilność

Przepisy AFIR nakładają na Polskę gigantyczne wyzwania
Przepisy AFIR nakładają na Polskę gigantyczne wyzwaniaTomasz Kawka/East NewsAgencja SE/East News

AFIR w Polsce. Nie będzie gdzie zjeść i zatankować?

  • Ministerstwa Infrastruktury,
  • Ministerstwa Klimatu i Środowiska,
  • Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
  • Polskiego Związku Motorowego,
  • Transportowego Dozoru Technicznego,
  • Urzędu Dozoru Technicznego,
  • Banku Gospodarstwa Krajowego,
  • Agencji Rozwoju Przemysłu,
  • Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych.

Setki nowych ładowarek w Polsce. Nie wszystkie będą co 60 km

Zobacz również:

    Nowe ładowarki na autostradach i drogach szybkiego ruchu. Wiemy, gdzie się pojawią

    Gdzie powstaną nowe ładowarki na autostradach i drogach szybkiego ruchu?
    Gdzie powstaną nowe ładowarki na autostradach i drogach szybkiego ruchu?GDDKiA

    Kto zapłaci za nowe ładowarki AFIR?

    Systematycznie redukujemy wymagania w zakresie dzierżawy MOP-ów, zwłaszcza komercyjnych, po to, by koszty inwestycyjne nieco zmniejszyć i poprawić rentowność tych miejsc - tłumaczy Michał Borowiec.

    GDDKiA kusi przedsiębiorców. Pokryją koszty budowy ładowarek?

    Gdzie stanąć mają ładowarki dla samochodów ciężarowych?
    Gdzie stanąć mają ładowarki dla samochodów ciężarowych?GDDKiA/Interia.pl

    Kto wydzierżawia MOPy w Polsce?

    • Orlen - 18 MOP-ów,
    • MOL - 15 MOP-ów,
    • BP - 11 MOP-ów,
    • Shell - 7 MOP-ów.
    Jeden błąd sporo go kosztował. Wszystko nagrała kameraPolska Policjamateriały prasowe