BMW wprowadzi samochodowe reklamy?

BMW testuje system multimedialny, który ma w czasie rzeczywistym proponować "usługi i oferty" na podstawie lokalizacji samochodu i trasy nawigacji. Proponować, czyli... reklamować?

Swój projekt przedstawiciele BMW nazywają "wirtualnym targowiskiem". Na bazie danych GPS użytkownik systemu multimedialnego będzie otrzymywał informacje o lokalnych usługach i ofertach, począwszy od zestawienia parkingów dostępnych w najbliższej okolicy wraz z opłatami za wolne miejsca aż po... zniżki i promocje obowiązujące aktualnie w sklepach czy kawiarniach. 

System powstał we współpracy ze znanym producentem oprogramowania, firmą SAP, i jest obecnie testowany w prototypie bazującym na serii 7. BMW uspokaja, że kierowca będzie mógł wybrać, które informacje (lub reklamy) chce śledzić na ekranie. 

Reklama

msob

Używane BMW 320d (E90) po 245 tys. km - RAPORT

Używane BMW 530i kontra 530d (E60) - PORÓWNANIE

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama