BMW M4 Convertible

Przed nami ostatnie tygodnie lata. W segmencie najszybszych kabrioletów debiutuje właśnie nowy gracz - BMW M4 Convertible. Do jego napędu służy 3-litrowa, rzędowa "szóstka" biturbo o mocy 431 KM i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego w szerokim zakresie obrotów (1850-5500 obr./min). Współpracuje ona z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-stopniową, zautomatyzowaną przekładnią dwusprzęgłową M DCT. Co ciekawe, mimo doładowania silnik "rozkręca się" do 7600 obr./min. Według BMW otwarte M4 zużywa średnio zaledwie 8,7-9,1 l/100 km i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 s (dane dla wersji ze skrzynią M DCT). Jego prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Podobnie jak w przypadku wariantu coupe, zauważalnie ograniczono masę własną względem poprzednika - M3 Convertible. Gotowy do jazdy wóz waży 1750 kg, czyli o 60 kg mniej niż wcześniej (i o 250 kg więcej od coupe). Wyposażono go w trzyczęściowy, metalowy dach, który znika pod pokrywą bagażnika w ciągu 20 s. Operacja składania lub rozkładania możliwa jest także podczas jazdy z niewielką prędkością - do 18 km/h. Premierowe M4 Convertible skonfigurował oddział Individual, który przygotowuje specjalne wersje "beemek" od 1990 roku, gdy zbudowano specjalne egzemplarze na życzenie Karla Lagerfelda i José Carrerasa. Dziś jego oferta obejmuje niestandardowe lakiery (w tym matowe) oraz skórzane wykończenia w dziewięciu kolorach.

article cover
BMW

BMW M4 Convertible

Przed nami ostatnie tygodnie lata. W segmencie najszybszych kabrioletów debiutuje właśnie nowy gracz - BMW M4 Convertible. Do jego napędu służy 3-litrowa, rzędowa "szóstka" biturbo o mocy 431 KM i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego w szerokim zakresie obrotów (1850-5500 obr./min). Współpracuje ona z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-stopniową, zautomatyzowaną przekładnią dwusprzęgłową M DCT. Co ciekawe, mimo doładowania silnik "rozkręca się" do 7600 obr./min. Według BMW otwarte M4 zużywa średnio zaledwie 8,7-9,1 l/100 km i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 s (dane dla wersji ze skrzynią M DCT). Jego prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Podobnie jak w przypadku wariantu coupe, zauważalnie ograniczono masę własną względem poprzednika - M3 Convertible. Gotowy do jazdy wóz waży 1750 kg, czyli o 60 kg mniej niż wcześniej (i o 250 kg więcej od coupe). Wyposażono go w trzyczęściowy, metalowy dach, który znika pod pokrywą bagażnika w ciągu 20 s. Operacja składania lub rozkładania możliwa jest także podczas jazdy z niewielką prędkością - do 18 km/h. Premierowe M4 Convertible skonfigurował oddział Individual, który przygotowuje specjalne wersje "beemek" od 1990 roku, gdy zbudowano specjalne egzemplarze na życzenie Karla Lagerfelda i José Carrerasa. Dziś jego oferta obejmuje niestandardowe lakiery (w tym matowe) oraz skórzane wykończenia w dziewięciu kolorach.

BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
BMW M4 Convertible (2015)BMW
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas