Autosan znów nad przepaścią. Agonia polskiej legendy motoryzacji

Autosan po raz kolejny przeżywa trudne chwile. Czy firma podniesie się z zapaści?
Autosan po raz kolejny przeżywa trudne chwile. Czy firma podniesie się z zapaści?Krzysztof Glowacki/REPORTERAgencja SE/East News

Załoga Autosanu chce pieniędzy, ale zamówień brak

Poszliśmy na ustępstwa, a prezes "wymiksował się" ze wszystkiego - mówi Ewa Latusek, przewodnicząca Komisji Zakładowej NSZZ "Solidarność" w Autosanie, w rozmowie z serwisem esanok.pl

Co się dzieje w Sanoku?

Zobacz również:

    Autosan bez pomysłu, czyli równia pochyła

    Premier Beata Szydło w Autosanie - marzec 2016 roku
    Premier Beata Szydło w Autosanie - marzec 2016 rokuKrzysztof Kapica/Polska PressAgencja SE/East News

    Zobacz również:

      • Nowa Sól,
      • Rzeszów,
      • Kraków,
      • Stalowa Wola,
      • Radom,
      • Wrocław,
      • Starogard Gdański,
      • Dębica,
      • Przemyśl,
      • Sanok

      Głośne afery Autosanu. W tle gigantyczne pieniądze

      Zobacz również:

        Orędownikiem przejęcia Autosanu przez PGZ był Antonii Macierewicz
        Orędownikiem przejęcia Autosanu przez PGZ był Antonii Macierewicz JAKUB WOSIK/REPORTERAgencja SE/East News
        "Główną przyczyną niewywiązywania się z terminów realizacji umów na dostawę autobusów były zaburzenia płynności finansowej spowodowane brakiem wystarczających środków finansowych na bieżącą realizację poszczególnych kontraktów" - przytacza opinię biegłych prokurator Beata Piotrowicz.

        Autosan i Ursus. Bratobójcza walka o historyczny kontrakt

        Zobacz również:

          Autosan i karuzela prezesów. Firma znów nad krawędzią?

          Nowy stary prezes Autosanu. Zgasi światło?

          Nowy autosan na "linii" produkcyjnej
          Nowy autosan na "linii" produkcyjnejWOJCIECH ZATWARNICKI/REPORTERAgencja SE/East News
          PGZ od 2016 roku zdaje się nie mieć pomysłu na wykorzystanie potencjału Autosana
          PGZ od 2016 roku zdaje się nie mieć pomysłu na wykorzystanie potencjału AutosanaAdam StaśkiewiczAgencja SE/East News
          "Nie śledzę na bieżąco sytuacji w Autosanie. Mogę jedynie powiedzieć, że dałem tej spółce wszystko, co było potrzebne tj. autobusy spełniające wymagania w tym autobus elektryczny, zamówienia, referencje, zoptymalizowałem proces produkcyjny oraz poprawiłem kontrolę jakości. Według mojej opinii po 6 latach Autosan powinien produkować minimum 300 autobusów rocznie. Czy tak jest - nie wiem, ale życzę jak najlepiej pracownikom tej spółki i samemu Autosanowi" - tłumaczy w rozmowie z Interią Michał Stachura.
          Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?