Audi TT RS zmodernizowane

Niedługo po słabszych odmianach TT, face liftingowi została poddana topowa wersja modelu.

Audi TT RS
Audi TT RSAudi

Tak jak w przypadku wszystkich odmian TT, tak i zmiany wprowadzone w RSie mają charakter głównie kosmetyczny. Auto ma teraz nieco większe wloty powietrza oraz zmieniony splitter. Tylny zderzak z kolei otrzymał imitację wylotów powietrza, a spojler na klapie bagażnika został przeprojektowany. Opcjonalnie reflektory z tyłu mogą wykorzystywać diody OLED.

Audi TT RS

Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi
Audi TT RSAudi

TT RS standardowo porusza się na 19-calowych felgach, a za dopłatą otrzymamy "alusy" o rozmiar większe. Tak jak poprzednio elementy zderzaków oraz lusterka mogą być pokryte srebrnym lakierem, ale dostępny jest tez czarny wariant oraz w kolorze nadwozia. Zaciski hamulców mogą być natomiast czerwone lub czarne.

Najważniejszą zmianą we wnętrzu jest możliwość ożywienia go zamawiając pakiet stylistyczny RS, dostępny w kolorze czerwonym oraz niebieskim. Obejmuje on elementy konsoli środkowej, nawiewów, tylnej części foteli oraz kontrastowe przeszycia.

Niczego nowego nie znajdziemy natomiast pod maską - jednostka 2.5 TFSI nadal rozwija 400 KM i pozwala na sprint do 100 km/h w zaledwie 3,7 s. Moc przenoszona jest na wszystkie koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni S tronic. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, ale na życzenie limiter można przesunąć na 280 km/h.

Audi TT RSAudi
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas