Audi TT i TTS roadster na filmie oraz zdjęciach

Nowe materiały i komplet informacji o małym kabriolecie z Ingolstadt.

Audi TT roadster
Audi TT roadsterAudi

Audi wprowadza właśnie na rynek otwartą wersję trzeciej generacji TT i z tej okazji opublikowało nowe materiały ze swoim roadsterem w roli głównej. Tak jak w przypadku wersji coupe, auto występuje w trzech wersjach silnikowych. Najsłabsza z nich to diesel - 2.0 TDI o mocy 184 KM, natomiast dwie pozostałe to 2-litrowe TFSI oferujące 230 KM lub 310 KM (w TTS). W zależności od wybranej odmiany, można zamówić TT z napędem na przednie koła lub quattro, a także ze skrzynią manualną lub dwusprzęgłową S-tronic. Najszybsza wersja TTS z napędem na cztery koła oraz automatem, rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 4,9 s.

Audi TT i TTS roadster

Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TTS roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi
Audi TT roadsterAudi

W roadsterze najważniejszy jest oczywiście dach, który w przypadku TT można złożyć w zaledwie 10 sekund przy prędkościach do 50 km/h. Cała jego konstrukcja jest niezwykle lekka - dzięki wykorzystaniu między innymi aluminium oraz magnezu, waży jedynie 39 kg, pomimo zastosowania sporej ilości materiałów wygłuszających. Audi daje do wyboru trzy kolory poszycia (czarny, szary i beżowy), a także możliwość dokupienia elektrycznie sterowanej osłony przeciwwiatrowej oraz nawiewów na kark zamontowanych w fotelach. Co również warte podkreślenia, dach nie chowa się do bagażnika, ale do osobno wydzielonego schowka, dzięki czemu zawsze mamy do dyspozycji kufer o pojemności 280 litrów.

Ceny TT roadster na rynku niemieckim zaczynają się od 37 900 euro za wersję z 230-konnym TFSI, napędem na przednie koła i manualną skrzynią biegów. Topowa odmiana TTS z quattro oraz przekładnią S-tronic to już wydatek 54 450 euro.

Zobacz najnowsze Audi TTS roadster w akcjiINTERIA.TVInteria.tv
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas