Audi SQ7 po face liftingu
Niedługo po prezentacji odświeżonego Q7, Audi zdradziło szczegóły na temat usportowionej wersji swojego SUVa.
![Audi SQ7 TDI](https://i.iplsc.com/00095WH39THV1HEH-C322-F4.webp)
Zmodernizowane SQ7 wyróżnia się nowym pasem przednim ze zmienionym grillem, reflektorami oraz zderzakiem, który ma wyraźnie większe wloty powietrza. Największym wyróżnikiem z tyłu są natomiast zmienione światła połączone chromowaną listwą. Nieco inaczej wygląda też dół zderzaka z czterema, okrągłymi końcówkami wydechu. Standardowe felgi w rozmiarze 20 cali mają teraz nowy wzór.
Audi SQ7 TDI
![](https://i.iplsc.com/00095WHLJX1COEXK-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHKU7GMVJ0F-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHIDYQU3SUT-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHFXANHDF49-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHH93MVK9IT-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHD67I0F7OT-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHC4YIPYS47-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHED5NVFJFH-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHJT1PIFLS6-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WHACEYPO72M-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WH5H5AXVKBT-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WH6JTI56FMW-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WH9X6XBNG8U-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WH7AMBOKQ10-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095WH83H58S8UK-C322-F4.webp)
Wnętrze SQ7 przeszło prawdziwą rewolucję - cała deska rozdzielcza została przeniesiona z Q8. Zamiast systemu MMI mamy dotykowy ekran, drugi pełni funkcję panelu klimatyzacji, a wirtualne zegary zaktualizowano do najnowszej wersji. Zmiany są więc poważne, ale w porównaniu do zwykłej wersji Q7 po modernizacji trudno wskazać jakieś poważne różnice. Za sportowy klimat odpowiada tu spłaszczona u dołu kierownica, lepiej wyprofilowane fotele i wstawki ze szczotkowanego aluminium lub włókna węglowego.
Nic nie zmieniło się natomiast pod maską. SQ7 nadal napędzane jest 4-litrowym dieslem V8, który oprócz dwóch turbin ma elektryczny kompresor. Jednostka rozwija 435 KM oraz 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego (w przedziale 1250-3250 obr./min). Sprint do 100 km/h trwa 4,8 s, a prędkość maksymalna jest ograniczona do 250 km/h.
![](https://i.iplsc.com/00095WHTPYT6DF0Q-C322-F4.webp)
Tak jak poprzednio o utrzymanie w ryzach tego kolosa dba pneumatyczne zawieszenie, progresywny układ kierowniczy oraz skrętna tylna oś. Opcjonalnie możemy zamówić też sportowy mechanizm różnicowy tylnej osi, elektrycznie sterowane stabilizatory (eliminują przechyły w zakrętach) oraz ceramiczne hamulce.