Audi RS Q3 od ABT Sportsline
Pierwszy SUV Audi z rodziny RS otrzymał agresywny pakiet ospojlerowania, imponujący tylny dyfuzor z czterema końcówkami wydechu zamiast seryjnej pojedynczej, 21-calowe felgi oraz sportowe zawieszenie z regulacją wysokości. Pod maską - 2,5-litrowa, rzędowa "piątka" wspomagana turbosprężarką, wzmocniona z seryjnych 310 do 410 KM. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 420 do 530 Nm. Niestety, tuner nie ujawnił osiągów samochodu. Seryjny wariant przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,5 s i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h.
Audi RS Q3 od ABT Sportsline
Pierwszy SUV Audi z rodziny RS otrzymał agresywny pakiet ospojlerowania, imponujący tylny dyfuzor z czterema końcówkami wydechu zamiast seryjnej pojedynczej, 21-calowe felgi oraz sportowe zawieszenie z regulacją wysokości. Pod maską - 2,5-litrowa, rzędowa "piątka" wspomagana turbosprężarką, wzmocniona z seryjnych 310 do 410 KM. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 420 do 530 Nm. Niestety, tuner nie ujawnił osiągów samochodu. Seryjny wariant przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,5 s i osiąga prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h.