Astra kontra megane? Które auto uważasz za lepsze?

Opel zaprezentował niedawno pierwsze oficjalne zdjęcia długo oczekiwanej astry w usportowionej, trzydrzwiowej wersji GTC.

Chociaż premiera auta odbędzie się na wrześniowym salonie samochodowym we Frankfurcie, fani sportowych emocji mogą czuć się odrobinę zawiedzeni. Na najmocniejszą wersję - OPC - przyjdzie nam poczekać do 2012 roku.

Nie zmienia to jednak faktu, że produkowane w polskiej fabryce Opla auto z trzydrzwiowym nadwoziem, naprawdę może się podobać. Uwagę przykuwają m.in. podkreślające drapieżność przetłoczenia tylnych błotników czy duże felgi.

Mimo że liniom astry GTC nie sposób odmówić oryginalności, sylwetka pojazdu przypomina nieco inne, dostępne na rynku trzydrzwiowe kompakty. Wielu obserwatorów dostrzega w niej chociażby wiele cech wspólnych z najszybszym wcieleniem obecnego megane - modelem RS.

Oba auta mają ogromne felgi, nisko opadające maski i tył, któremu bliżej do coupe niż trzydrzwiowego hatchbacka.

Reklama

Megane w wersji RS kosztuje w polskim salonie 100 600 zł. Auto ma dwulitrową, turbodoładowaną jednostkę napędową o mocy 250 KM i przyspiesza do 100 km/h w 6,1 s (prędkość maksymalna to 245 km/h). Można przypuszczać, że za podobną cenę oferowana będzie również trzydrzwiowa astra OPC. Opierając się na doświadczeniach związanych z testowaniem poprzedniej generacji, jesteśmy też pewni, że nikt nie powinien narzekać na osiągi.

Wybiegając w przyszłość i popuszczając wodze fantazji chcielibyśmy dowiedzieć się, które z tych aut - renault megane RS, czy - posiłkując się zdjęciami wersji GTC - opla astrę OPC wybralibyście dla siebie?

Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Astra
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy