Alfa Romeo MiTo - letnie poprawki
Produkowana od pięciu lat Alfa Romeo MiTo na razie nie wybiera się na emeryturę. W modelu na rocznik 2014 Włosi wprowadzili subtelne modyfikacje.

Lista zmian obejmuje chromowany wlot powietrza, inspirowany tym w Giulietcie, oprawę przednich lamp z tworzywa przypominającego szczotkowane aluminium oraz zmiany w pakietach wyposażenia. Do palety odcieni nadwozia dołącza ponadto nowy lakier Anthracite Grey.

We wnętrzu pojawiły się trzy nowe kolory tapicerki do wyboru oraz znany już z innych modeli koncernu Fiata i Chryslera system multimedialny Uconnect z 5-calowym wyświetlaczem oraz Bluetooth i gniazdem USB.

Gama silnikowa wzbogaciła się z kolei o 0,9-litrowy, benzynowy silnik Turbo o mocy 105 KM przy 5500 obr./min i 145 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 2000 obr./min, zdolny rozpędzić MiTo do "setki" w czasie 11,4 s. Prędkość maksymalna tej wersji wynosi 184 km/h, a średnie zużycie paliwa to według producenta jedynie 4,2 l/100 km.
msob