Alfa Romeo 4C Spider

W Detroit rozpoczęła się pierwsza w tym roku impreza motoryzacyjna o światowym zasięgu. W halach Cobo Center debiutuje m.in. długo wyczekiwana Alfa Romeo 4C Spider. Oprócz zdejmowanego ręcznie, chowanego w bagażniku, materiałowego dachu (hardtop oferowany będzie w późniejszym czasie), na tle wersji coupe model wyróżnia się m.in. dodatkowymi wlotami powietrza po bokach i nowymi reflektorami. Klienci będą mogli wybierać spośród czterech wzorów aluminiowych felg w rozmiarach od 17 do 19 cali. W zależności od gustu zamawiającego auto wyposażone będzie w lakierowane na srebrno, żółto, czerwono lub czarno zaciski hamulcowe. Do wyboru jest również siedem kolorów karoserii. Wyposażenie auta w zdejmowany dach zwiększyło masę auta zaledwie o 10 kg (przypomnijmy, że w kabrioletach konieczne jest zwiększenie sztywności nadwozia). Źródłem napędu jest znany z coupe turbodoładowany silnik o pojemności 1,75 l. Jednostka rozwija moc 237 KM i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 350 Nm. Moc przenoszona jest na koła tylnej osi za pośrednictwem dwusprzęgłowej, zautomatyzowanej przekładni o 7 przełożeniach. Włosi podkreślają, że na zmianę biegu potrzebuje ona zaledwie 130 milisekund (bolid F1: 50 ms). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,1 s, a prędkość maksymalna wynosi 258 km/h. Alfa Romeo 4C Spider trafi na rynek latem br.

article cover
Alfa Romeo

Alfa Romeo 4C Spider

W Detroit rozpoczęła się pierwsza w tym roku impreza motoryzacyjna o światowym zasięgu. W halach Cobo Center debiutuje m.in. długo wyczekiwana Alfa Romeo 4C Spider. Oprócz zdejmowanego ręcznie, chowanego w bagażniku, materiałowego dachu (hardtop oferowany będzie w późniejszym czasie), na tle wersji coupe model wyróżnia się m.in. dodatkowymi wlotami powietrza po bokach i nowymi reflektorami. Klienci będą mogli wybierać spośród czterech wzorów aluminiowych felg w rozmiarach od 17 do 19 cali. W zależności od gustu zamawiającego auto wyposażone będzie w lakierowane na srebrno, żółto, czerwono lub czarno zaciski hamulcowe. Do wyboru jest również siedem kolorów karoserii. Wyposażenie auta w zdejmowany dach zwiększyło masę auta zaledwie o 10 kg (przypomnijmy, że w kabrioletach konieczne jest zwiększenie sztywności nadwozia). Źródłem napędu jest znany z coupe turbodoładowany silnik o pojemności 1,75 l. Jednostka rozwija moc 237 KM i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 350 Nm. Moc przenoszona jest na koła tylnej osi za pośrednictwem dwusprzęgłowej, zautomatyzowanej przekładni o 7 przełożeniach. Włosi podkreślają, że na zmianę biegu potrzebuje ona zaledwie 130 milisekund (bolid F1: 50 ms). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,1 s, a prędkość maksymalna wynosi 258 km/h. Alfa Romeo 4C Spider trafi na rynek latem br.

Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Alfa Romeo 4C SpiderAlfa Romeo
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas