Abarth 595 ze zmianami na nowy rok modelowy

​Cztery wersje odświeżonej gamy - 595, Turismo, Competizione i Esseesse, otrzymały nowe kolory, lepsze materiały wykończeniowe, nowe detale stylistyczne i możliwości personalizacji.

Abarth 595
Abarth 595Informacja prasowa (moto)

Nowości w wersji 595 Turismo obejmują skórzane fotele z nowymi wykończeniami oraz kilkoma kolorami w tym nowego brązowego Helmet Brown. Z kolei główną nowością 595 Competizione jest matowy lakier Niebieski Rally, kolor inspirowany Fiatem 131 Abarth Rally z lat 70., natomiast nowe 17-calowe felgi aluminiowe są ukłonem w stronę Lancii Delta Rally Integrale z lat 90.

Aby nadwozie uzyskało jeszcze bardziej sportowy charakter, "body kit" w kolorze nadwozia charakterystyczny dla tej wersji jest dostępny w połączeniu z nowym kolorem Niebieskim Rally lub Czarnym Scorpione. Wewnątrz, oprócz selektora trybu "Scorpion", znajdziemy nowe wyposażenie charakteryzujące samochód, w tym deskę rozdzielczą z wykończeniem z alcantary, nowe skórzane fotele i dźwignię zmiany biegów z włókna węglowego.

Dla topowej wersji gamy - 595 Esseesse opracowano nowe tytanowe rury wydechowe do układu wydechowego Akrapovica. Wszystkie modele w standardzie wyposażone są w polieliptyczne reflektory i światła do jazdy dziennej LED. Na zamówienie są również dostępne reflektory ksenonowe. Koło kierownicy jest spłaszczone u dołu w centralnym punkcie i zostało zaprojektowane tak, by było bardziej efektywne podczas sportowej jazdy. Dodatkowo wskaźnik ciśnienia jest podświetlony na biało, co ułatwia i usprawnia odczyt.

Abarth 595Informacja prasowa (moto)

Nowa gama Abartha 595 napędzana jest silnikiem 1.4 T-jet, dostępnym z trzema poziomami mocy. Bazowe 595 ma moc 145 KM, Turismo oferuje 165 KM, natomiast Competizione i Esseesse mają moc 180 KM. Najmocniejsze odmiany są wyposażone w turbinę Garrett GT1446, mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy, który poprawia przyczepność w trudnych warunkach przyczepności i na nierównym terenie, amortyzatory Koni FSD na obu osiach i hamulce Brembo ze stałymi aluminiowymi zaciskami. Wszystkie warianty silnika 1.4 T-jet są zestawione z mechaniczną skrzynią biegów, ale na zamówienie mogą zostać wyposażone w zrobotyzowaną, sekwencyjną skrzynię biegów z łopatkami zmiany biegów przy kierownicy.

Abarth 595 2021

Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Abarth 595 2021 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas