318 tys. zł za Skodę? Brzmi jak szaleństwo. Enyaq Coupe iV w salonach

Skoda wprowadza do sprzedaży wersję coupe swojego elektrycznego SUV-a. Samochód zaskakuje liczbą wersji. Oczywiście kwestią kluczową pozostaje cena.

Znamy ceny Skody Enyaq Coupe iV.
Znamy ceny Skody Enyaq Coupe iV.Skodamateriały prasowe

Skoda Enyaq Coupe iV. Jakie silniki?

W nowej wersji elektrycznego modelu Enyaq znajdziemy akumulator o pojemności 82 kWh. Samochód będzie oferowany w 3 wersjach napędowych.

Najsłabsza, 80, z napędem na tył i mocą 204 KM, rozpędza się od zera do "setki" w 8,5 s., a jej prędkość maksymalna to 160 km/h. Zasięg w cyklu mieszanym, w zależności od wybranej odmiany wyposażenia, wynosi od 530 do 552 km. Silnik dostępny jest zarówno ze "zwykłą" wersją modelu Enyaq Coupe iV, jak i w odmianie Sportline.

W tej drugiej dostępna jest również odmiana silnikowa 80x z napędem na 4 koła i mocą 265 KM. Pozwala on na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 6,9 s. Prędkość maksymalna pozostaje bez zmian względem wcześniej opisanej wersji - 160 km/h. Zasięg tej wersji, w zależności od wybranej odmiany wyposażenia, to od 507 do 515 km. Najmocniejsza wersja silnikowa - RS - oferuje 299 KM i napęd na cztery koła. Samochód rozpędza się do "setki" w 6,4 s., a prędkość maksymalną ustalono na 180 km/h. W zależności od wybranej wersji wyposażeniowej zasięg wynosi od 511 do 522 km.

Jakie wyposażenie w Skodzie Enyaq Coupe iV?

Zwykła Skoda Enyaq będzie oferowana w 5 wersjach wyposażenia.

Ta bazowa, Enyaq, wiąże się z wydatkiem minimum 249 950 złotych. W standardzie znajdziemy tam m.in. ekran multimediów o wielkości 13 cali, nawigację, sterowanie głosowe, tempomat, kamerę cofania, panoramiczny dach czy... parasol.

Kolejna w zestawieniu wersja Clever to koszt rzędu co najmniej 266 250 złotych. Oprócz tego, co znajdziemy w standardzie, oferowane są tutaj także aktywny tempomat, bezkluczykowy system obsługi auta czy indukcyjną ładowarkę do smartfona.

Wyżej znajduje się wersja Plus. Jej ceny startują od 277 100 złotych. Poza oferowanym w plasujących się niżej wersjach wyposażeniem, można tu znaleźć elektrycznie otwieraną klapę bagażnika, elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień czy reflektory Full LED MATRIX i system travel assist.

W wersji Advanced (od 288 500 złotych) dodatkowo można znaleźć np. wyświetlacz Head-up, podświetlany grill, czy podgrzewaną przednią szybę.

W każdej z wybranych wersji Skoda Enyaq Coupe będzie oferowana w kilku odmianach wyposażenia.Skodamateriały prasowe

Na szczycie tej drabinki znajduje się wersja Maxx. Jej cena startuje od 299 500 złotych. W zamian w samochodzie znajdą się dodatkowo m.in. masaż w fotelu kierowcy, adaptacyjne zawieszenie czy kamera 360 stopni.

Skoda Enyaq Coupe Sportline iV. Dwie wersje napędowe i trzy wyposażeniowe

Decydując się na Skodę Enyaq Coupe iV w wersji Sportline, mamy do wyboru dwie odmiany silnikowe. Obie dostępne są we wszystkich trzech wersjach wyposażenia. Za wersję Sportline zapłacimy minimum 283 950 złotych. W zamian otrzymamy w standardzie takie udogodnienia jak kamera cofania, sterowanie głosowe, system multimediów z nawigacją, panoramiczny dach czy ładowarka indukcyjna. Za wersję Sportline z napędem 4x4 trzeba zapłacić 294 400 złotych.

Skoda Enyaq Coupe iV

Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe iVSkodamateriały prasowe

W wersji Sportline Advanced, której ceny zaczynają się od 294 650 złotych, znajdziemy m.in. podświetlany grill, podgrzewaną przednią szybę czy wyświetlacz Head-up. Samochód w wersji z napędem na cztery koła kosztuje już 305 100 złotych.

Za odmianę wyposażenia Sportline Maxx trzeba już zapłacić minimum 303 750 złotych. Dostajemy m.in. adaptacyjne zawieszenie, masaż w fotelu kierowcy, a także kamerę 360 stopni. Wersja z napędem na cztery koła kosztuje co najmniej 314 200 złotych.

Co znajdziemy w Skodzie Enyaq Coupe RS iV?

W trzech odmianach wyposażenia oferowana jest również wersja RS. W standardowej odmianie wyposażenia, za którą trzeba zapłacić co najmniej 295 900 złotych znajdziemy m.in. panoramiczny dach, indukcyjną ładowarkę do telefonu, podświetlany grill, a także elementy stylistyczne RS.

Skoda Enyaq Coupe RS iV

Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe
Skoda Enyaq Coupe RS iVSkodamateriały prasowe

W wersji wyposażeniowej RS Advanced, kosztującej minimum 309 tys. złotych znajdziemy m.in. wyświetlacz Head-up, podgrzewaną przednią szybę, podgrzewaną tylną kanapę czy system travel assist. Absolutny top topów stanowi odmiana RS Maxx. Za nią przyjdzie jednak zapłacić już co najmniej 318 tys. złotych. W wyposażeniu znajdziemy dodatkowo kamerę 360 stopni, zawieszenie adaptacyjne czy masaż w fotelu kierowcy.

***

Moto Flesz - odcinek 63. O przyszłości Izery i pierwszych cenach Jeepa z PolskiINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas