Celine Dion dla 35-latków

Koncern samochodowy DaimlerChrysler zapłaci znanej kanadyjskiej piosenkarce Celine Dion dziesięć milionów dolarów za reklamowanie swych pojazdów. W poniedziałek w Los Angeles amerykańsko-niemiecka firma i prawnicy Dion sfinalizowali rozmowy w sprawie kontraktu piosenkarki na taką właśnie sumę. Dion przez dwa lata będzie występować w filmach reklamujących samochody tego trzeciego największego na świecie koncernu. Reklamy mają być adresowane przede wszystkim do "zamożnych 35-latków".

To już druga w ostatnim czasie gwiazda, która reklamować będzie samochody. Przypomnijmy, że wcześniej konktarkt z Fordem podpisała Kylie Minouge. Ta seksowna księżniczka muzyki pop promuje mały kabriolet - model StreetKa. Zapowiedź występu Kylie w reklamie wywołała sporą sensację, gdyż wszyscy mieli w pamięci występ gwiazdy w filmie promującym bieliznę "Agent Provocateur". Tamta reklama była tak odważna, że została wycofana z emisji telewizyjnej i pokazana jedynie w kinach przed filmami "dla dorosłych".

Reklama

Sądzić należy, że reklamy samochodów koncernu DaimlerChrysler z udziałem Celine Dion będą zdecydowanie „tradycyjne”. Ale może się mylimy?

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: samochody | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy