Typ silnika

Zdaniem 57 proc. wszystkich badanych kierowców samochód policyjny powinien być napędzany silnikiem benzynowym.

Silnik wysokoprężny zyskał uznanie 40 proc. badanych. Kierowcy policyjni najrzadziej wybierali samochody zasilane gazem i benzyną jednocześnie. Tylko zdaniem 3 proc. ankietowanych ten typ silnika najlepiej sprawdziłby się w ich pracy.

Przewaga silnika benzynowego nad pozostałymi rozwiązaniami szczególnie uwidacznia się w przypadku służby ruchu drogowego, gdzie wskazało go 70 proc. kierowców. Także policjanci pełniący służbę kryminalną zdecydowanie woleliby jeździć pojazdem z silnikiem benzynowym (64 proc.). Diesel częściej był wybierany przez służby patrolowo-interwencyjne, w których wskazało go 49 proc. respondentów (o 9 punktów procentowych więcej w stosunku do ogółu badanych). (KGP)

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy