Polska krajem genialnych... prototypów?

Jacek Jurecki

Oprac.: Jacek Jurecki

article cover
Archiwum Tomasza SzczerbickiegoInformacja prasowa (moto)
Fotografie z miesięcznika „Samochód” nr 5-6 / 1922. Samochód H.W. konstrukcji Henryka Wierzbińskiego z hydrauliczną zmianą szybkości.
Fotografie z miesięcznika „Samochód” nr 5-6 / 1922. Samochód H.W. konstrukcji Henryka Wierzbińskiego z hydrauliczną zmianą szybkości.Archiwum Tomasza Szczerbickiego
Fotografie z miesięcznika „Samochód” nr 5-6 / 1922. Samochód H.W. konstrukcji Henryka Wierzbińskiego z hydrauliczną zmianą szybkości.
Fotografie z miesięcznika „Samochód” nr 5-6 / 1922. Samochód H.W. konstrukcji Henryka Wierzbińskiego z hydrauliczną zmianą szybkości.Archiwum Tomasza Szczerbickiego
Samochód meduza
Samochód meduzaTomasz Szczerbicki Archiwum Tomasza Szczerbickiego
Prototypowa syrena 110
Prototypowa syrena 110Tomasz Szczerbicki Archiwum Tomasza Szczerbickiego
Samochód beskid
Samochód beskidTomasz Szczerbicki Archiwum Tomasza Szczerbickiego
Ostatnia nadzieja polskiej motoryzacji lat schyłkowego PRL-u – samochód wars.
Ostatnia nadzieja polskiej motoryzacji lat schyłkowego PRL-u – samochód wars.Archiwum Tomasza Szczerbickiego
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?