Po całym świecie jeżdżą wąsate Lamborghini. Co to za akcja?

Właściciele Lamborghini na całym świecie przyłączają się do akcji, która ma promować troskę o męskie zdrowie. O co chodzi?

To element akcji Movember, której znakiem charakterystycznym są właśnie wąsy. Od dziewięciu lat na całym świecie listopad jest miesiącem, w którym prowadzi się kampanię mającą przypominać mężczyznom o problemach zdrowotnych, z jakimi musi mierzyć się współczesny facet - chorobach psychicznych, samobójstwach, a także raku prostaty i raku jąder. Akcja ta rozpoczęła się lokalnie w 2003 r., ale z czasem rozrosła się do globalnej kampanii, która wspierana przez wielkie marki trafia do milionów mężczyzn na całym świecie.

Nazwa akcji pochodzi od angielskich słów November i moustache, czyli listopad oraz wąsy. Organizatorzy kampanii zachęcają mężczyzn do zapuszczenia wąsów na listopad, by w ten sposób przykuć zainteresowanie innych i być może przyczynić się do zainteresowania ich ruchem Movember i ideą związaną z promowaniem zdrowia. Wchodząc na stronę movember.com można dowiedzieć się na co zwracać uwagę w kwestii zdrowia psychicznego i rozpoznać symptomy, które sugerują, że ktoś może potrzebować pomocy. Nie brakuje tam również porad związanych z profilaktyką i rozpoznawaniem wczesnych objawów raka jąder.

Reklama

***

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy