Znamy ceny nowego Volvo V60

Znamy już ceny nowego Volvo V60. Najtańsza wersja wyceniona została przez polskiego importera szwedzkiej marki na równe 147 tys. zł.

Za taką kwotę otrzymamy samochód z najsłabszą wersją silnikową - wysokoprężnym silnikiem D3 o pojemności 2,0 l rozwijającym 150 KM. Napęd przenoszony jest na koła przedniej osi za pośrednictwem ręcznej, sześciostopniowej skrzyni biegów. Kierowcy chcący cieszyć się płynnością jazdy zapewnianą przez ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów przygotować muszą co najmniej 156 300 zł. Najtańsza odmiana z napędem na obie osie (D3 z ośmiostopniowym automatem) to wydatek od 166 300 zł.

Reklama

W ofercie znalazła się też wzmocniona odmiana - D4 - generująca 190 KM. Ceny startują z pułapu 158 700 zł za wersję z ręczną przekładnią i napędem na przednią oś. Automat (również ośmiostopniowy) wyceniony został na 168 000 zł. Za odmianę z napędem D4 AWD (Haldex 5. generacji) - występującą wyłącznie z automatyczną przekładnią - zapłacimy od 178 000 zł.

Jak przystało na Volvo, nowe V60 może się pochwalić imponującą listą wyposażenia standardowego z zakresu bezpieczeństwa. Znajdziemy na niej m.in.: 7 poduszek powietrznych, system wspomagania hamowania city safety, wykrywający pieszych i duże zwierzęta system unikania lub łagodzenie skutków wypadków (w tym zderzeń z innymi samochodami na skrzyżowaniach), system utrzymania pasa ruchu czy system rozpoznawania znaków drogowych. Ponadto trafiły na nią również, typowe dla Volvo, rozwiązania, jak: SIPS (ochrona przed uderzeniami z boku) i WHIPS (ochrona odcinka szyjnego kręgosłupa), fotele pochłaniające energię zderzenia i pełny pakiet elektronicznych aniołów stróży (EBS, CTS, EBA, EBL, RSC itd.)

Podstawowa odmiana może się też pochwalić dotykowym ekranem o przekątnej 6,5 cala, zestawem info-rozrywki z sześcioma głośnikami, złączem usb i funkcją udostępnianie połączenia internetowego poprzez Wi-Fi lub Bluetooth, 8-calowym graficznym wyświetlaczem zegarów, dwustrefową, automatyczną klimatyzacją i wielofunkcyjną, wykończoną skórą i aluminium, kierownicą.

Auta z silnikami benzynowymi występują wyłącznie w bogatszych odmianach wyposażeniowych: Momentum i Inscription. Pierwszą poznamy m.in. po 18-calowych obręczach ze stopów lekkich, dodatkowych elementach stylizacyjnych (m.in. listwy progowe z napisem Volvo) czy 9-calowym wyświetlaczu na konsoli środkowej.

Topowa wersja Inscription oznacza m.in.:  18-calowe obręcze ze stopów lekkich, 12,3-calowy cyfrowy wyświetlacz zegarów, system wyboru trybu jazdy Drive Mode, rozbudowany pakiet oświetlenia nastrojowego czy podłokietnik tylnej kanapy ze schowkiem i uchwytami na kubki.

Wszystkie silniki benzynowe występują standardowo z napędem na obie osie i automatyczną, ośmiostopniową przekładnią. Słabsza wersja - 2,0 l T5 AWD o mocy 250 KM - wyceniona została na 182 000 zł (Momentum) lub 198 000 zł (Inscription). Mocniejsza - 2,0 l T6 AWD generująca 310 KM - to wydatek odpowiednio 200 600 zł lub 216 600 zł.

W cennikach pojawiły się też dwie odmiany hybrydowe: T6 AWD i T8 AWD. Obie oferowane są wyłącznie z topowym wyposażeniem Inscription. Słabszy model (253 KM + 87 KM generowane przez silnik elektryczny) to wydatek 234 000 zł. Mocniejszy (303 KM + 87 KM) wyceniono na 247 300 zł.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje