Volvo V90. Znamy polskie ceny

Szwedzi opublikowali właśnie polski cennik nowego modelu V90. Ile zapłacić trzeba będzie za flagowe Volvo z nadwoziem kombi?

Samochody oferowane będą w czterech wersjach wyposażenia: Kinetic, Momentum, Inscription i R Design. Obecnie dostępne są wyłącznie Momentum i Inscription. Podstawowa - Kinetic - i topowa - R Design - pojawią się u dealerów w połowie listopada bieżącego roku.

Już w podstawowej odmianie otrzymamy m.in. 7 poduszek powietrznych, aktywny tempomat z funkcją wspomagania hamowania awaryjnego, układ utrzymania pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych czy szereg innych opracowanych przez Volvo systemów bezpieczeństwa (SIPS, WHIPS, CTC, TSA, RSC, itd...). W kabinie znajdziemy m.in. graficzny wyświetlacz zegarów o przekątnej 8 cali, system nagłośnienia Audio Performance z sześcioma głośnikami i komputer pokładowy w języku polskim. Standardem są również 17-calowe obręcze ze stopów lekkich i relingi dachowe. Na listę opcji trafiły m.in. czterostrefowa klimatyzacja, panoramiczne okno dachowe, zawieszenie pneumatyczne czy wyświetlacz HUD. Za - bagatela - 14 310 zł można też zamówić system nagłośnienia Bowers&Wilkins z 19 głośnikami o mocy 1400 W.

Reklama

Klienci mają do wyboru trzy jednostki wysokoprężne i dwie benzynowe. W późniejszym okresie oferowana też będzie odmiana T8 AWD z napędem hybrydowym.

Cenniki otwiera wysokoprężny 2,0 l D3 z napędem na przednią oś i ręczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Podstawowa odmiana Kinetic (dostępna od listopada) wyceniona została na 180 300 zł. Auto zamówić też można z automatyczną, sześciostopniową skrzynią (cena 190 900 zł), napędem na cztery koła i ośmiostopniowym automatem (201 900 zł). Dostępna już w salonach wersja Momentum z silnikiem D3 i ręczną przekładnią to wydatek 204 800 zł.

Wyżej w hierarchii stoi dwulitrowy silnik D4 rozwijający 190 KM. Ten może być sprzęgany z sześciostopniową ręczną (187 300 zł) lub ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów (196 900 zł). Automat występuje również z napędem na obie osie (208 200 zł).

Topowa jednostka wysokoprężna - dwulitrowy D5 - legitymuje się mocą 235 KM i oferowana jest wyłącznie z ośmiostopniowym automatem i napędem czterech kół. Podstawową odmianą wyposażeniową jest w tym przypadku Momentum wyceniona na 242 900 zł.

Od wersji Momentum rozpoczyna się również oferta jednostek benzynowych. Te sprzęgane są wyłącznie z ośmiostopniowymi przekładniami automatycznymi. Podstawowa - dwulitrowy silnik T5 - rozwija 254 KM. Za auto w odmianie Momentum zapłacić trzeba 228 600 zł. Topowy silnik - dwulitrowy T6 - legitymuje się mocą 320 KM. Samochód oferowany jest wyłącznie z napędem obu osi. Odmiana Momentum wyceniona została na 284 100 zł.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Volvo V90
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy