Toyota Outlet, czyli nowe auto od ręki i w niższej cenie

Największe argumenty przeciwko kupowaniu nowych samochodów to zazwyczaj cena i długi czas oczekiwania na zamówione auto. A co, gdyby takich przeszkód nie było? Producenci samochodów coraz częściej starają się maksymalnie uprościć zakup samochodu i możliwie najbardziej skrócić czas oczekiwania na upragniony moment wyjazdu nowym autem z salonu. Tą właśnie drogą poszedł japoński koncern Toyota.

Najlepszy czas, by kupić nowy samochód to zwykle koniec roku i początek kolejnego. Ale nawet teraz każdy, kto nie trafił na okres wyprzedaży nie musi czekać kolejnych miesięcy. Okazje są dostępne również w tej chwili. Toyota opracowała program dający kierowcom dostęp do bogato wyposażonych, nowych samochodów z gwarancją. Wszystko to w ramach projektu Toyota Outlet.

Samochód z Outletu

Auto kupione w ramach programu Toyota Outlet nie będzie w niczym gorsze od samochodu zamówionego w salonie. Dealerzy Toyoty w całej Polsce dokładają starań, by eksponować w salonach bogato skonfigurowane samochody, objęte gwarancją i dużym rabatem. Właśnie takie pojazdy znajdziemy w każdym praktycznie w każdym salonie na terenie kraju.

Reklama

Istotnie, ceny tych samochodów robią wrażenie. Przykładowo model Corolla o nadwoziu sedan i w wersji Classic Plus można kupić za 69 900 zł. A za bogato wyposażoną Toyotę Yaris w wersji z napędem hybrydowym w odmianie wyposażenia Premium i z dodatkowymi pakietami City oraz Style zapłacimy 69 800 zł. Kolejny przykład to hybrydowa Toyota C-HR w wersji wyposażenia Prestige za 110 800 zł, o 12 000 zł taniej niż w aktualnym cenniku.

Najtańszy sposób na nowe auto

Zakupy w outlecie to najlepszy sposób na nowe auto w czasie, gdy na rynku kończą się wyprzedaże. W ofercie jest praktycznie cała gama modelowa Toyoty. Są również auta w specjalnych cenach, pochodzące z końcówek serii. Zupełnie jak w branży odzieżowej - najtaniej oferowane są modele, które nie będą już w sprzedaży w kolejnym roku lub są kontynuacją poprzednich serii. Tak właśnie jest w przypadku gamy modelowej Classic, w ramach której dostępne są takie auta jak Auris Classic, Auris Classic TS Kombi i Corolla Classic - czyli modele, których miejsce w gamie zajęła w tym roku nowa Toyota Corolla w wersjach hatchback, sedan i kombi.

Cennik Aurisa Classic w Outlecie Toyoty zaczyna się od kwoty zaledwie 55 900 zł za kompaktowy samochód z przestronnym wnętrzem i bagażnikiem o pojemności 360 litrów w wersji hatchback lub 600 litrów w nieco droższej wersji kombi. Do tego Auris we wszystkich odmianach jest standardowo wyposażony w klimatyzację.

W promocji również wyposażenie i akcesoria

Przecenie podlegają także niemal wszystkie elementy dodatkowego wyposażenia, jak np. nawigacja Toyota Touch 2, dostępna teraz za 1900, zamiast 2500 zł. Za komplet aluminiowych felg w pakiecie z czujnikami parkowania dopłacimy zaledwie 2300 zamiast 3500 zł. W ofercie są również komplety zimowych kół, których ceny w przypadku Aurisa zaczynają się od 2400 zł. Promocja obejmuje ponadto markowe, profesjonalne zabezpieczenia antykradzieżowe dla samochodów Toyoty, dostarczane przez firmę Vodafone, które przeceniono o 1000 zł (cena urządzenia po rabacie to 995 zł).

Łącznie w przypadku Aurisa Classic możemy liczyć na rabat w wysokości 16 700 zł. Wybierając dodatkowo finansowanie tego samochodu w leasingu SmartPlan, możemy liczyć na ratę rzędu 599 zł netto miesięcznie. Z kolei outletowy cennik Corolli Classic startuje z poziomu 59 400 zł.

Wszystkie oferowane w outlecie samochody są fabrycznie nowe, a co za tym idzie - objęte 3-letnią gwarancją z limitem przebiegu do 100 000 km.

Również auta użytkowe

W outlecie znalazł się też dostawczy Proace w odmianie furgon. Samochód o ładowności do 1400 kg z gwarancją Pro na 3 lata lub aż milion kilometrów wyceniono na 78 900 zł za wersję Long z silnikiem 2.0 D-4D 120 KM, tańszą o 23 000 zł.

Ograniczona liczba aut

To chyba jedyna wada tego programu. Jak można się było spodziewać, samochody w promocyjnych cenach szybko znikają z outletu Toyoty. Promocja na wiele modeli trwa od początku marca i wiele wersji silnikowych oraz wyposażenia zdążyło się już wyprzedać.

Dostępne nie są już np. hybrydowe wersje Toyoty Auris Classic TS Kombi, a także bogatsze wersje wyposażenia odmiany nadwoziowej TS Kombi - Premium i Classic Plus z benzynowym silnikiem 1.6 o mocy 132 KM. Z oferty zniknęły także Toyoty Yaris z konwencjonalnymi motorami 1.0 i 1.5.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy