Toyota C-HR ze sporymi rabatami. Zaoszczędzisz 12 tys. zł

Toyota C-HR to jeden z najpopularniejszych modeli w naszym kraju. Auto oferowane jest w dwóch wariantach – z klasyczną hybrydą i hybrydą typu plug-in. Polski importer przygotował teraz specjalną ofertę dla tej drugiej wersji.

Toyota C-HR cieszy się w naszym kraju sporą popularnością. Zgodnie z danymi Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar auto jest na szóstym miejscu w zestawieniu na najchętniej kupowane auta w Polsce w okresie styczeń - czerwiec. W tym czasie do właścicieli trafiło 6685 egzemplarzy.

Jakie napędy w Toyocie C-HR?

Toyota C-HR dostępna jest obecnie tylko z napędami hybrydowymi. W ofercie znalazła się klasyczna hybryda w dwóch wariantach mocy - 140 lub 197 KM (ten drugi dostępny jest zarówno z napędem na przód, jak i z napędem na cztery koła AWD-i). 

Reklama

Oprócz tego klienci zdecydować się mogą na hybrydę typu plug-in. Bazę w tym przypadku stanowi dwulitrowy silnik benzynowy generujący 152 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Łączna moc układu wynosi natomiast 223 KM. Toyota C-HR w tej odmianie napędowej rozpędza się do setki w 7,4 sekundy. Litowo-jonowy akumulator o pojemności 13,6 kWh pozwala na przejechanie do 66 km na samym prądzie w cyklu mieszanym.

Wersje wyposażenia Toyoty C-HR

Toyota C-HR z hybrydą plug-in dostępna jest w aż sześciu wersjach wyposażenia. Podstawową stanowi odmiana Comfort Plus. Klienci mogą tutaj liczyć m.in. na:

  • dwustrefową klimatyzację automatyczną 
  • 12,3-calowy wyświetlacz wskaźników
  • podgrzewanie przednich foteli i kierownicy
  • główne światła w technologii LED (Basic LED)
  • tylne lampy w technologii LED
  • system dostępu bezkluczykowego
  • 8-calowy ekran multimediów
  • inteligentny tempomat adaptacyjny
  • asystenta utrzymania pasa ruchu
  • kamerę cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi
  • 17-calowe felgi aluminiowe

Wyżej znajduje się odmiana Style. Oprócz wyposażenia z podstawowej wersji znaleźć tutaj można m.in.:

  • czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • bezprzewodową ładowarkę 
  • 12,3-calowy ekran multimediów
  • 18-calowe felgi aluminiowe

W wersji Executive Toyota C-HR z hybrydą plug-in wyposażona jest m.in. w:

  • technologię oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe-X
  • dodatkowe oświetlenie LED w środku
  • elektrycznie unoszoną klapę bagażnika
  • światła główne w technologii LED
  • dach w kolorze fortepianowej czerni
  • elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień
  • 19-calowe felgi

W przypadku odmiany GR Sport znaleźć można natomiast:

  • światła główne Matrix LED
  • system doświetlania zakrętów
  • automatyczne samopoziomowanie reflektorów
  • 19-calowe felgi aluminiowe GR Sport
  • nakładki progowe GR Sport
  • kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi
  • system kamer 360 stopni
  • układ monitorowania kierowcy
  • asystenta zmiany pasa ruchu

Odmiana Executive Premiere Edition zawiera z kolei:

  • cyfrowe lusterko wsteczne
  • wyświetlacz HUD
  • panoramiczny dach
  • dach oraz tył auta w fortepianowej czerni
  • 19-calowe felgi aluminiowe (takie jak w wersji Executive)

Na szczycie oferty Toyoty C-HR z hybrydą typu plug-in znajduje się odmiana GR Sport Premiere Edition. Oprócz elementów wyposażenia z wymienionej wcześniej wersji znajdziemy tutaj również 20-calowe felgi aluminiowe GR Sport.

Ile kosztuje Toyota C-HR?

Jeśli chodzi o ceny, polski importer Toyoty przygotował spore rabaty na wszystkie odmiany modelu z hybrydą typu plug-in. W efekcie egzemplarze z roku produkcji 2024 w każdej wersji można nabyć w cenie o 12 tys. zł niższej od katalogowej. Ceny hybrydy typu plug-in startują więc teraz od 168 900 zł. Pełny cennik tej odmiany napędowej prezentuje się teraz następująco:

Toyota C-HR Plug-In Hybrid. Ceny

Wersja Comfort Plus Style Executive GR SPORT Executive Premiere Edition GR SPORT Premiere Edition
2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in 223 KM 168 900 zł (cena katalogowa: 180 900 zł) 173 900 zł (cena katalogowa: 185 900 zł) 184 900 zł (cena katalogowa: 196 900 zł) 199 900 zł (cena katalogowa: 211 900 zł) 210 900 zł (cena katalogowa: 222 900) 210 900 zł (cena katalogowa: 222 900 zł)

Warto jednak zwrócić uwagę, że mimo znaczącej obniżki ceny wersji z hybrydą plug-in są znacznie wyższe niż w przypadku klasycznej hybrydy. W przypadku odmiany 140-konnej w wersji wyposażenia Comfort (m.in. dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, 12,3-calowy wyświetlacz wskaźników i 8-calowy ekran multimediów) cena katalogowa wynosi 139 900 zł. Obecnie jednak auto można nabyć z rabatem – koszt tego auta to 119 900 zł. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Toyota | Toyota C-HR
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy