Toyota C-HR ze sporymi rabatami. Zaoszczędzisz 12 tys. zł
Toyota C-HR to jeden z najpopularniejszych modeli w naszym kraju. Auto oferowane jest w dwóch wariantach – z klasyczną hybrydą i hybrydą typu plug-in. Polski importer przygotował teraz specjalną ofertę dla tej drugiej wersji.
Toyota C-HR cieszy się w naszym kraju sporą popularnością. Zgodnie z danymi Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar auto jest na szóstym miejscu w zestawieniu na najchętniej kupowane auta w Polsce w okresie styczeń - czerwiec. W tym czasie do właścicieli trafiło 6685 egzemplarzy.
Toyota C-HR dostępna jest obecnie tylko z napędami hybrydowymi. W ofercie znalazła się klasyczna hybryda w dwóch wariantach mocy - 140 lub 197 KM (ten drugi dostępny jest zarówno z napędem na przód, jak i z napędem na cztery koła AWD-i).
Oprócz tego klienci zdecydować się mogą na hybrydę typu plug-in. Bazę w tym przypadku stanowi dwulitrowy silnik benzynowy generujący 152 KM i 190 Nm momentu obrotowego. Łączna moc układu wynosi natomiast 223 KM. Toyota C-HR w tej odmianie napędowej rozpędza się do setki w 7,4 sekundy. Litowo-jonowy akumulator o pojemności 13,6 kWh pozwala na przejechanie do 66 km na samym prądzie w cyklu mieszanym.
Toyota C-HR z hybrydą plug-in dostępna jest w aż sześciu wersjach wyposażenia. Podstawową stanowi odmiana Comfort Plus. Klienci mogą tutaj liczyć m.in. na:
- dwustrefową klimatyzację automatyczną
- 12,3-calowy wyświetlacz wskaźników
- podgrzewanie przednich foteli i kierownicy
- główne światła w technologii LED (Basic LED)
- tylne lampy w technologii LED
- system dostępu bezkluczykowego
- 8-calowy ekran multimediów
- inteligentny tempomat adaptacyjny
- asystenta utrzymania pasa ruchu
- kamerę cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi
- 17-calowe felgi aluminiowe
Wyżej znajduje się odmiana Style. Oprócz wyposażenia z podstawowej wersji znaleźć tutaj można m.in.:
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- bezprzewodową ładowarkę
- 12,3-calowy ekran multimediów
- 18-calowe felgi aluminiowe
W wersji Executive Toyota C-HR z hybrydą plug-in wyposażona jest m.in. w:
- technologię oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe-X
- dodatkowe oświetlenie LED w środku
- elektrycznie unoszoną klapę bagażnika
- światła główne w technologii LED
- dach w kolorze fortepianowej czerni
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień
- 19-calowe felgi
W przypadku odmiany GR Sport znaleźć można natomiast:
- światła główne Matrix LED
- system doświetlania zakrętów
- automatyczne samopoziomowanie reflektorów
- 19-calowe felgi aluminiowe GR Sport
- nakładki progowe GR Sport
- kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi
- system kamer 360 stopni
- układ monitorowania kierowcy
- asystenta zmiany pasa ruchu
Odmiana Executive Premiere Edition zawiera z kolei:
- cyfrowe lusterko wsteczne
- wyświetlacz HUD
- panoramiczny dach
- dach oraz tył auta w fortepianowej czerni
- 19-calowe felgi aluminiowe (takie jak w wersji Executive)
Na szczycie oferty Toyoty C-HR z hybrydą typu plug-in znajduje się odmiana GR Sport Premiere Edition. Oprócz elementów wyposażenia z wymienionej wcześniej wersji znajdziemy tutaj również 20-calowe felgi aluminiowe GR Sport.
Jeśli chodzi o ceny, polski importer Toyoty przygotował spore rabaty na wszystkie odmiany modelu z hybrydą typu plug-in. W efekcie egzemplarze z roku produkcji 2024 w każdej wersji można nabyć w cenie o 12 tys. zł niższej od katalogowej. Ceny hybrydy typu plug-in startują więc teraz od 168 900 zł. Pełny cennik tej odmiany napędowej prezentuje się teraz następująco:
Warto jednak zwrócić uwagę, że mimo znaczącej obniżki ceny wersji z hybrydą plug-in są znacznie wyższe niż w przypadku klasycznej hybrydy. W przypadku odmiany 140-konnej w wersji wyposażenia Comfort (m.in. dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, 12,3-calowy wyświetlacz wskaźników i 8-calowy ekran multimediów) cena katalogowa wynosi 139 900 zł. Obecnie jednak auto można nabyć z rabatem – koszt tego auta to 119 900 zł.