Renault Kangoo i Renault Kangoo Van E-Tech. Znamy ceny

Od momentu premiery polscy konsumenci musieli czekać 1,5 roku na pojawienie się trzeciej generacji Kangoo na polskim rynku. Teraz producent publikuje cennik spalinowej osobówki i elektrycznego dostawczaka.

Renault Kangoo Van E-Tech może ciągnąć całkiem ciężką przyczepę

Renault chwali się, że elektryczne Kangoo, podobnie jak spalinowy odpowiednik, dostępne jest w wersji pozbawionej słupka B z prawej strony (zintegrowany jest z drzwiami przesuwnymi), dzięki czemu użytkownik ma do dyspozycji otwór o szerokości 1446 mm, pozwalający na łatwy dostęp do przestrzeni ładunkowej również boku. Kangoo Van E-Tech może pochwalić się ładownością 600 kg i zdolnością holowania przyczep o masie do 1500 kg.

Renault Kangoo Van E-Tech dysponuje mocą 120 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym 245 Nm. Akumulator o pojemności 45 kWh standardowo można naładować prądem przemiennym o mocy 11 kW. Chętni mogą jednak kupić wersję z ładowarką pozwalającą przyjąć moc 22 kW. Samochód osiąga prędkość maksymalną 135 km/h. W wersji ECOLEADER została ona ograniczona do 120 km/h, dzięki czemu Kangoo Van E-Tech może pokonać nieco większy dystans na jednym ładowaniu (według danych Renault do 300 km).

Reklama

Renault Kangoo Van E-Tech. Wersje wyposażenia i ceny

Renault oferuje 3 wersje wyposażeniowe, jeśli chodzi o Kangoo Van E-Tech: 

  • Advance (132 400 złotych): oferta nie przewiduje, aby samochód mógł być ładowany prądem o mocy 22 kW. ECOLEADER dostępny jest tylko w tej wersji wyposażeniowej.
  • Extra (136 400 złotych lub 141 400 złotych): ceny odnoszą się kolejno do wersji przystosowanej do ładowania prądem przemiennym o mocy 11 kW oraz do tej, którą można ładować z mocą 22 kW.
  • Extra Open Sesame by Renault (140 400 złotych lub 145 400 złotych): ceny również odnoszą się kolejno do wersji przygotowanej do ładowania prądem o mocy 11 kW oraz tej, która przystosowana jest do przyjęcia prądu o mocy 22 kW. 

Warto jednak pamiętać, że samochód jest dostępny z dopłatą w ramach rządowego programu „Mój elektryk”. Renault Kangoo Van E-Tech należy do kategorii N1 (samochody o maksymalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony, zaprojektowane i wykonane w celu przewozu ładunków). Dofinansowanie na zakup samochodów tej kategorii może sięgać 70 tys. złotych, pod warunkiem, że nie przekracza 30 proc. kosztów kwalifikowanych.

Renault Kangoo. Silniki i wersje

W spalinowym Kangoo oferowane są następujące silniki benzynowe i silniki Diesla:

  • 1,3 TCe (100 KM, 200 Nm): dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, prędkość maksymalna: 168 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: 6,7-6,8 l na 100 km
  • 1,3 TCe (130 KM, 240 Nm): dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, prędkość maksymalna: 183 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: brak danych
  • 1,3 TCe (130 KM, 240 Nm): dostępny z 7-biegową skrzynią automatyczną, prędkość maksymalna: 183 km/h, średnie spalanie w cyklu mieszanym według producenta: 6,7-6,8 l na 100 km
  • 1.5 Blue dCi (95 KM, 260 Nm): dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, prędkość maksymalna: 152 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: 5,2-5,3 l na 100 km
  • 1.5 Blue dCi (115 KM, 270 Nm): dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, prędkość maksymalna: 175 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: 5,6 l na 100 km
  • 1.5 Blue dCi (115 KM, 270 Nm): dostępny z 7-biegową skrzynią automatyczną, prędkość maksymalna: 177 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: 5,7 l na 100 km

W przypadku Kangoo klient ma możliwość wyboru między dwiema wersjami wyposażenia – Equilibre i Techno. 

Ceny za Renault Kangoo zaczynają się od 107 900 złotych. Tyle trzeba zapłacić za samochód ze 100-konnym silnikiem benzynowym i w wersji wyposażeniowej Equilibre. Najdroższy w zestawieniu jest mocniejszy diesel z automatyczną skrzynią i w wersji Techno. Potencjalny klient powinien przygotować się na cenę 130 400 złotych. 

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Renault Kangoo | ceny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy