Odświeżony Hyundai i30 N z polskimi cenami

Można już zamawiać zmodernizowane wersje usportowionego kompaktu Hyundaia. Tak jak poprzednio do wyboru są dwie wersje nadwoziowe (hatchback i Factback) oraz dwa warianty mocy.

Odświeżony i30 N z manualną skrzynią biegów osiąga moc 250 KM i 353 Nm momentu obrotowego, a jego cena wynosi 126 900 złotych w wersji  hatchback. Po zamówieniu pakietu Performance silnik osiąga moc 280 KM (co stanowi wzrost o 5 KM w stosunku do wersji sprzed modernizacji), a maksymalny moment obrotowy wynosi 392 Nm (+39 Nm). Za odmianę Performance zapłacimy 151 900 złotych. Oba warianty silnikowe osiągają maksymalną prędkość 250 km/h, a i30 N z pakietem Performance przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy, co oznacza poprawę o 0,2 sekundy.

Reklama

Po raz pierwszy i30 N będzie dostępny również z ośmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią biegów, sparowaną z mocniejszym wariantem silnika 2.0 T-GDI. Taki wariant i30 N kosztuje 157 900 złotych. Ceny wersji Fastback, niezależnie od wybranej wersji, są wyższe o 2600 złotych.

Nowy i30 N posiada bogate wyposażenie standardowe z zakresu bezpieczeństwa i łączności, które oferuje m.in. asystenta utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta podążania na pasie ruchu (LFA), asystent unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, system monitorowania martwego pola (BCW) i ruchu poprzecznego podczas cofania (RCCW), system multimedialny z 8" ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB i bezprzewodowym Android Auto i Apple Car Play, system Bluetooth ze sterowaniem głosowym czy też wielofunkcyjną kierownicę.

W standardowym wyposażeniu zmodernizowanego Hyundaia i30 N znajdziemy asystenta pasa ruchu, system unikania kolizji czołowych z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, system monitorowania martwego pola i ruchu poprzecznego podczas cofania, system multimedialny z 8" ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB i bezprzewodowym Android Auto i Apple Car Play, dwustrefową klimatyzację automatyczną, kamerę cofania, czujniki cofania, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, tempomat, elektronicznie regulowane zawieszenie, reflektory LED, czarną podsufitkę, sportowe fotele z logo N, metalowe nakładki na pedały, a także 18-calowe felgi aluminiowe.

Wersja N Performance dodatkowo posiada system multimedialny z 10,25" ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB, nawigacją fabryczną i systemem Bluelink, ładowarkę bezprzewodowa do smartfonów, tapicerkę skórzano-zamszowa, przyciemniane tylne szyby, kolanową poduszkę bezpieczeństwa, ostrzeganie o ograniczeniach prędkości, kute 19-calowe felgi aluminiowe, belka usztywniająca z tyłu oraz elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy przedniej osi.

Dostępne są także, wycenione odpowiednio na 6500 i 6700 złotych, pakiety Sport oraz Luxury. W skład obu pakietów wchodzą bezkluczykowy dostęp, przednie czujniki parkowania, podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica, czujnik deszczu oraz oświetlenie powitalne. Pakiet Sport zawiera również sportowe fotele N Light ze zintegrowanymi zagłówkami. Natomiast w pakiecie Luxury dodatkowo występują elektrycznie sterowane fotele przednie (kierowcy z pamięcią ustawienia) i fotel pasażera z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego oraz wysuwanym podparciem na uda.

Nowe sportowe fotele N Light są o 2,2 kg lżejsze niż standardowe fotele i zapewniają lepsze trzymanie boczne. Pokryte są skórą i alcantarą, mają szwy w kolorze Performance Blue i podświetlane logo N na zintegrowanym zagłówku.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy