Lexus UX: jeden z najpopularniejszych crossoverów w Polsce dostępny w ofercie specjalnej

O popularności konkretnych modelów samochodów zawsze najwięcej mówią liczby. Powiedzmy więc od razu: do końca października 2023 r. zarejestrowano już 1841 sztuk Lexusa UX, co oznacza, że jest to jeden z najpopularniejszych crossoverów w przemieszczających się po polskich drogach. Co więcej, sytuacja ta niebawem może jeszcze bardziej się poprawić, ponieważ prestiżowa marka dla Lexusa UX przygotowała atrakcyjną ofertę – Leasing KINTO ONE.

Prezentacja partnera

Lexus przygotował specjalną ofertę Leasingu KINTO ONE dla modelu UX 200. Obecnie ten crossover premium z wolnossącym, benzynowym silnikiem 2.0 w wersji Business z pakietem Techno dostępny jest już od 990 zł netto miesięcznie w umowie na 24 miesiące. Opłata wstępna? 10 proc. Limit przebiegu? 15 tys. km rocznie. Co za tę cenę otrzymamy?

Lexus UX: kulisy sukcesu w segmencie C-SUV Premium

Niesłabnąca od lat popularność Lexusa UX w niezwykle konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium wynika z kilku aspektów. Przede wszystkim użytkownicy wybierać mogą w bardzo zróżnicowanej gamie napędów oraz spośród atrakcyjnych form finansowania. A jeśli jest w czym wybierać, łatwiej znaleźć taką wersję, która najbardziej odpowie naszym potrzebom i oczekiwaniom - również w zakresie zasobności portfela.

Niezależnie jednak od tego, na jaką konfigurację się zdecydujemy, zawsze otrzymamy auto, które świetnie się prowadzi, przyciąga uwagę niebanalnym i eleganckim designem oraz posiada bogate wyposażenie. Nie inaczej jest w przypadku Lexusa UX 200 w wersji Business z pakietem Techno, dostępnego w Leasingu KINTO ONE. Dlaczego? Ponieważ Lexus tę ofertę przygotował, analizując najczęściej wybierane przez klientów parametry. Warto dodać, że samochód jest dostępny z bardzo krótkim terminem realizacji zamówienia.

Wersja Business z pakietem Techno robi różnicę

Lexus UX 200 w wersji Business z pakietem Techno to przede wszystkim niezawodny, wolnossący 2-litrowy i 4-cylindrowy silnik benzynowy o mocy 173 KM i 204 Nm momentu obrotowego. Z jednej strony oznacza to, że jego osiągi zbliżone są do jednostek o mniejszej pojemności z turbodoładowaniem, z drugiej jednak - mniejsze skomplikowanie konstrukcji. Dość powiedzieć, że cechuje się aż 40-procentową sprawnością cieplną. Nie bez znaczenia pozostaje spalanie, które szacowane jest na ok. 6,6 l/100 km.

Jeśli chodzi o wyposażenie standardowe Lexusa UX w wersji Business z pakietem Techno, powiedzieć, że jest ono bogate, to nic nie powiedzieć. W jego skład wchodzą m.in. liczne i ulepszone systemy bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System + 2.5 czy opracowany od nowa system multimedialny Lexus Link z 8-calowym, dotykowym ekranem. Ale też nawigacja w chmurze, dwustrefowa klimatyzacja, kamera cofania, indukcyjna ładowarka do smartfona oraz podgrzewane fotele przednie i kierownica.

Z kolei, jeżeli na Lexusa UX spojrzymy z zewnątrz, nasz wzrok z pewnością przyciągną 18-calowe felgi, efektowne relingi dachowe czy tylne światła LED o aerodynamicznym kształcie. Natomiast już w momencie użytkowania docenimy takie praktyczne rozwiązania, jak przyciemniane szyby, automatycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika, czujnik deszczu oraz inteligentny kluczyk. O nasze bezpieczeństwo podczas jazdy zadbają ponadto systemy: monitorujący martwe pole czy też ostrzegający o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

Aspekt bezpieczeństwa bez wątpienia pozostaje kluczowy dla Lexusa - niezależnie od modelu. Nie inaczej jest w przypadku UX-a. Posłużmy się przykładem: kierowca zostaje oślepiony przez nadjeżdżający z naprzeciwka samochód, w efekcie czego nie jest w stanie na czas dostrzec znajdującego się przed maską pieszego. Każdy posiadacz prawa jazdy z pewnością wie, o czym mówimy. Jak temu zaradzić?

Inżynierowie Lexusa znaleźli rozwiązanie: zwiększyli czujność i zakres dynamiczny kamery, dzięki czemu wykrywanie pieszych i rowerzystów jest skuteczniejsze i niezależne od pory dnia. Co więcej, w momencie rosnącego ryzyka kolizji system zahamuje automatycznie.

Nie bez znaczenia jest również wysoka pozycja za kierownicą, gwarantująca idealną widoczność oraz przekładająca się na poczucie kontroli. To ostatnie jest dodatkowo wzmocnione niskim umiejscowieniem środka ciężkości pojazdu - wynikająca z tego sztywność zawieszenia oznacza jeszcze większą precyzję prowadzenia.

Zużycie paliwa dla modelu UX 200: 6,6-6,9 l/100km, emisja CO2 150-156 g/km zostały określone zgodnie z procedurą WLTP.

Prezentacja partnera

.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy