Reklama

Lexus GS po modernizacji wyceniony w Polsce

Odświeżony GS dostępny jest w tylko jednej wersji benzynowej i dwóch hybrydowych.

Obecny na rynku od końca 2012 roku Lexus GS, niedawno doczekał się gruntownej modernizacji. Auto ma zupełnie nowy pas przedni, upodabniający go do najnowszych modeli marki, a także lekko zmodernizowaną tylną część nadwozia.

Reklama

We wnętrzu z kolei spostrzegawcze osoby zauważą nowe wskaźniki, poprawiony ekran i sterownik systemu multimedialnego oraz lepsze materiały wykończeniowe.

Zmiany znajdziemy również pod maską. Miejsce silników V6 o pojemności 2,5 i 3,5 litra, zajęła doładowana jednostka 2.0 t o mocy 245 KM. Pozwala ona na rozpędzenie GSa do 100 km/h w 7,3 s i ma spalać średnio 8 l/100 km.

Alternatywami dla tej wersji są tylko odmiany hybrydowe - 300h i 450h, obydwie oferowane już wcześniej. Pierwsza z nich wykorzystuje układ napędowy o mocy 223 KM i potrzebuje 9 s na osiągnięcie 100 km/h. Średnie zużycie paliwa powinno wynosić 5 l/100 km. Druga hybryda oferuje 345 KM, przyspieszenie do 100 km/h w 5,9 s oraz średnie spalanie na poziomie 6,2 l.

Bez względu na to, którą wersję silnikową wybierzemy, dostępne są cztery wersje wyposażeniowe - Elite, Elegance, agresywnie wystylizowana F Sport oraz ekskluzywna Prestige. W każdej z nich znajdziemy elektrycznie sterowane fotele oraz kolumnę kierownicy, LEDowe światła główne, kamerę cofania i 18-calowe alufelgi. Poza podstawową odmianą Elite, dopłaty nie wymaga również tapicerka ze skóry naturalnej, system nawigacji z 12,3-calowym ekranem, a także podgrzewane i wentylowane przednie fotele.

Najtańszy Lexus GS 200t kosztuje 199 600 zł, natomiast wersje hybrydowe 212 800 zł (300h) oraz 275 000 zł (450h). Odmiany z topowym wyposażeniem Prestige kosztują odpowiednio 281 000 zł, 306 200 zł i 375 200 zł.

Obecnie dostępna jest też oferta przedsprzedażowa na modele 200t i 300h z wyposażeniem Elegance. Wyceniono je na 199 000 zł i 215 600 zł, co oznacza obniżkę 27 400 zł i 24 000 zł w stosunku to standardowej ceny.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Lexus GS

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje