Lexus ES. Znamy polskie ceny

Do polskich salonów trafił właśnie następca Lexusa GS - model ES. Ceny jedynego w ofercie japońskiej marki sedana z napędem na przednie koła startują od 199 900 zł.

Kwota wystarczy na zakup podstawowej wersji wyposażeniowej Elegance. Auto oferowane jest tylko w jednej odmianie napędowej - hybrydowej wersji 300h.

Reklama

Pod maską znalazł się benzynowy silnik o pojemności 2,5 l, który przy 5700 obr./min. generuje moc 178 KM. Jednostka wspomagana jest przez elektryczny motor trakcyjny oferujący 120 KM i 202 Nm. W sumie, biorąc pod uwagę różnicę w prędkościach obrotowych przy maksymalnych osiągach silnika benzynowego i elektrycznego, układ napędowy Lexusa ES 300h oferuje moc maksymalna 218 KM. To wystarcza, by samochód przyspieszał do 100 km/h w czasie 8,9 s. Obie jednostki współpracują z bezstopniową, automatyczną przekładnią CVT (może działać w trybie sekwencyjnym).

Klienci mają do wyboru dwanaście kolorów nadwozia. Na liście wyposażenia podstawowej odmiany znajdziemy m.in.: 17-calowe obręcze kół, reflektory bi-LED z funkcją doświetlania zakrętów, dwustrefową, automatyczną klimatyzację i szyber-dach. Jazdę umilać też będą: system info-rozrywki z cyfrowym radiem DAB i wyświetlaczem o przekątnej 8 cali, kamera cofania, podgrzewane przednie fotele czy skórzana kierownica.

Dla bardziej wymagających przewidziano odmiany wyposażeniowe: F SPORT (od 229 900 zł), Prestige (od 239 900 zł) oraz topową Omotenashi (od 279 900 zł). W tej ostatniej znajdziemy np.: system rozmrażania wycieraczek, nagłośnienie Mark Levinson (17 głośników i odtwarzacz DVD), autorską nawigacje Lexusa i wyświetlacz HUD. Lista wyposażenia obejmuje ponadto: wentylowane przednie fotele, podgrzewana tylną kanapę i dedykowane, 18-calowe, obręcze kół ze stopów lekkich.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje