Infiniti QX60 już w Polsce. Znamy ceny
Siedmioosobowy SUV japońskiego producenta dostępny będzie na polskim rynku tylko z jednym, dużym silnikiem i w dwóch bogatych wersjach wyposażenia.

Infiniti QX60 mierzy aż 5092 mm długości, co czyni go konkurentem dla Audi Q7 oraz Mercedesa GLS. Model tak naprawdę nie jest nowością w gamie producenta - debiutował na rynku w 2013 roku, a w 2015 został zmodernizowany. Do tej pory nie był jednak oferowany w Europie.
Design zarówno nadwozia, jak i wnętrza, jest typowy dla Infiniti i wiele elementów wygląda znajomo dla osób, które miały okazję jeździć dotychczas oferowanymi w Europie modelami. Producent podkreśla przestronność wnętrza we wszystkich rzędach siedzeń, bagażnik przy komplecie pasażerów ma 447 l pojemności, a kabinę wykończono półanilinową skórą oraz prawdziwym drewnem.
Infiniti QX60 oferowane jest z typowo amerykańską jednostką napędową - wolnossącym V6 o pojemności 3,5 l i mocy 262 KM. Współpracuje z nim bezstopniowa skrzynia CVT, ale producent podkreśla, że sposób jej pracy nie powinien irytować nawet przeciwników takiego rozwiązania. Auto przyspiesza do 100 km/h w 8,4 s, a jego prędkość maksymalna to 190 km/h.
Infiniti QX60 już w Polsce











Najtańsze QX60 na polskim rynku to wersja Elite, wyceniona na 359 900 zł. Standardowo otrzymamy w niej elektrycznie sterowane, wentylowane siedzenia przednie, podgrzewaną tylną kanapę, trójstrefową klimatyzację, skórzane wnętrze, drewno klonowe, nagłośnienie BOSE 5.1 o mocy 372 W, system rozrywki dla pasażerów tylnych siedzeń z dwoma ekranami (7 cali) i DVD oraz 20-calowe alufelgi.

Jedyną alternatywą jest droższa o 10 tys. zł odmiana Hi-Tech, oferująca dodatkowo adaptacyjny tempomat, asystenta pasa ruchu, wykrywanie pojazdów w martwym polu oraz systemy zapobiegające kolizjom z przodu i z tyłu.