Citroen C4 Picasso znalazł już pół miliona nabywców
W 2013 roku w salonach pojawiła się druga generacja Citroena C4 Picasso. Od tego czasu na popularnego minivana zdecydowało się już przeszło pół miliona nabywców.
Francuzi mówić mogą o sporym sukcesie zwłaszcza, jeśli wziąć pod uwagę, że rynek pojazdów tego typu kurczy się za sprawą ekspansji aut segmentu suv i crossoverów. Druga generacja C4 Picasso była pierwszym pojazdem grupy PSA zbudowanym w oparciu o modułową platformę EMP2. Na bazie C4 Picasso Francuzi stworzyli też testowany od blisko dwóch lat pierwszy prototyp autonomicznego pojazdu.
W zeszłym roku Cit doczekał się subtelnej kuracji odmładzającej. Na listę wyposażenia opcjonalnego trafił wówczas system nawigacji 3D z funkcją rozpoznawaniem głosu, otwierana zdalnie tylna klapa czy system rozpoznawania znaków drogowych.
Producent podkreśla, że ponad 80 proc. kupowanych obecnie Citroenów C4 Picasso to egzemplarze w dwóch najwyższych wersjach wyposażeniowych - Feel i Shine. Co ciekawe, blisko połowa nabywców (45 proc.) decyduje się na auta z automatyczną skrzynią biegów.