Citroen C4 Cactus wjechał do Polski. Mamy cenniki!

W salonach Citroena można już składać zamówienia na najnowszy produkt francuskiej marki - model C4 Cactus. Ile zapłacić trzeba za auto, z którym producent wiąże ogromne nadzieje?

Citroen C4 Cactus
Citroen C4 CactusINTERIA.PL

Podobnie, jak w przypadku nowego Citroena C1, klienci będą mieli do wyboru cztery poziomy wyposażenia: Start, Live, Feel i Shine. Oferta silnikowa obejmuje pięć jednostek napędowych - trzy benzynowe 1,2 l Pure Tech (o mocach 75, 82 i 110 KM) oraz dwie wysokoprężne e-HDI 1,6 l rozwijające odpowiednio 92 i 100 KM. Ze względu na różnice w wyposażeniu i masie, podstawowe silniki o mocy 75 i 82 KM legitymują się bardzo zbliżonymi osiągami. Zapewniają sprint do 100 km/h w 12,9 s i prędkość maksymalną 166-167 km/h. Najmocniejsza benzynowa odmiana o mocy 110 KM przyspiesza do 100 km/h w 9,3 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 188 km/h. Słabszy z diesli rozpędza się do setki w 11,4 s i osiąga prędkość maksymalną 188 km/h.

W zależności od zamówienia w układzie przeniesienia napędu występować może pięciostopniowa ręczna lub sześciostopniowa, sterowana elektronicznie, zautomatyzowana skrzynia biegów ETG.

Citroen oferuje aż dziewięć kolorów nadwozia i cztery kolory charakterystycznych "poduszek" ochronnych karoserii Airbumps. Łącznie dostępnych będzie aż 21 kombinacji kolorystycznych nadwozia. Do wyboru będzie też pięć kolorów tapicerek.

Citroen C4 CactusINTERIA.PL

Podstawowa odmiana Cactusa wyceniona została na 51 900 zł. Tyle zapłacić trzeba za auto z benzynowym silnikiem 1,2 l o mocy 75 KM w wersji Start. Tak wyposażony samochód będzie miał na pokładzie m.in. 6 poduszek powietrznych (w tym kurtynowe), tempomat z ogranicznikiem prędkości, halogenowe reflektory przeciwmgłowe, czujnik ciśnienia powietrza w oponach czy dotykowy ekran o przekątnej 7 cali.

W podstawowej wersji nie mamy jednak, co liczyć na klimatyzację. Ta występuje w standardzie dopiero w wersji Feel, za którą zapłacić trzeba nie mniej niż 58 900 zł. Za tą cenę otrzymamy jednak mocniejszą jednostkę napędową - 1,2 l Pure Tech rozwijającą 82 KM.

Najtańszy diesel - 1, 6 l e-HDI 92 KM występujący standardowo ze zautomatyzowaną, sześciostopniową skrzynią biegów - to wydatek 68 500 zł (dostępny od wersji wyposażenia Live). Za auto z klimatyzacją (odmiana Feel) zapłacić trzeba od 72 500 zł.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas