Mitsubishi do serwisu

Dzisiaj w Tokio firma Mitsubishi Motors Corporation ogłosiła, że zaprosi właścicieli niektórych modeli samochodów Mitsubishi w celu przeprowadzenia ich kontroli. Cała akcja serwisowa obejmie 82 000 aut sprzedanych w Europie oraz ponad 1 200 000 sprzedanych w Azji i Stanach Zjednoczonych. Na rynku europejskim akcja obejmuje tylko modele Galant i Eclipse. Klienci będą zapraszani pisemnie przez dealerów do odwiedzenia stacji serwisowych w celu sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Usterki w modelach Galant i Eclipse polegają na pojawieniu się nadmiernego luzu w przegubach kulistych przedniego zawieszenia.

Tego typu usterki są zawsze wykrywane w czasie okresowych przeglądów samochodu lub w czasie corocznych badań technicznych dopuszczających samochód do ruchu. Na polskim rynku import modelu Galant wyniósł zaledwie kilkanaście sztuk. Ich właściciele zostaną powiadomieni przez dealerów, u których kupili samochody o tym gdzie i w jaki sposób będą mogli bezpłatnie skontrolować i ewentualnie naprawić zawieszenie. Szacuje się, że po polskich drogach jeździ kilkaset samochodów objętych niniejszą akcją, sprowadzonych do Polski jako używane w ramach prywatnego importu. Niektóre z tych aut zmieniały właścicieli i znajdują się w kolejnych rękach. Obecni właściciele modeli Galant wyprodukowanych w latach 1993 - 1996 i Eclipse wyprodukowanych po 1996 roku będą musieli skontaktować się z najbliższym autoryzowanym dealerem Mitsubishi w celu sprawdzenia czy ich auto jest objęte akcją serwisową oraz ustalenia procedury sprawdzenia pojazdu.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: usterki | Mitsubishi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy