Człowieku, zapnij pasy i przeŻYJ

Po co powstają kampanie społeczne? Przede wszystkim dla ludzi! Społeczeństwo musi być świadome pewnych zachowań.

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasoweInformacja prasowa (moto)

Taką akcję jest właśnie kampania facebook.com/zapinampasy.

Za udział w tej kampanii nikt nie wziął ani jednej złotówki. Wszystkie koszty zostały pokryte przez pracowników firm i ludzi zaangażowanych w akcję. Pracownicy jednej z agencji interaktywnych uznali, że chcą zrobić coś sami, własnymi rękoma. Wykorzystując swoje kompetencje i możliwości jakie daje firma (sprzęt, oprogramowanie, samochody, telefony itd) stworzyli kampanię mającą na celu uświadamianie ludzi, że zapinanie pasów ma być odruchem, a nie złem koniecznym.

Organizatorzy akcji chcą namówić ludzi aby nie tylko zapinali pasy, ale i o tym mówili.

- Społeczeństwo nie ma problemu z rozmową o bezpiecznym seksie, więc nie powinni mieć problemu z mówieniem o bezpiecznym podróżowaniu samochodem, chcemy aby ludzie korzystający z facebooka zademonstrowali swoim bliskim, przyjaciołom, znajomym że zapinają pasy - mówi Franciszek Małecki- Trzaskoś, który doradza przy realizacji kampanii.

Zapinam pasy

Fot. materiały prasowe

 
 
 
 
 
 
 
 

Od 6 grudnia, od kiedy aktorzy, muzycy i dziennikarze zaczęli namawiać ludzi do zapinania pasów, właściwie codziennie możemy przeczytać w prasie coś na ten temat. Każda z firm, która udzieliła pomocy przy realizacji kampanii, zgodziła się wesprzeć akcję bez konieczności umieszczenia logotypu lub nazwy w jakimkolwiek materiale promocyjnym dotyczącym "Zapinam pasy".

Przesłanie akcji jest bardzo proste: Człowieku, zapnij pasy i przeŻYJ (DP)

Zostań fanem naszego profilu na Facebooku. Tam można wygrać wiele motoryzacyjnych gadżetów. Wystarczy kliknąć w "lubię to" w poniższej ramce.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas