Człowieku, zapnij pasy i przeŻYJ
Po co powstają kampanie społeczne? Przede wszystkim dla ludzi! Społeczeństwo musi być świadome pewnych zachowań.
Taką akcję jest właśnie kampania facebook.com/zapinampasy.
Za udział w tej kampanii nikt nie wziął ani jednej złotówki. Wszystkie koszty zostały pokryte przez pracowników firm i ludzi zaangażowanych w akcję. Pracownicy jednej z agencji interaktywnych uznali, że chcą zrobić coś sami, własnymi rękoma. Wykorzystując swoje kompetencje i możliwości jakie daje firma (sprzęt, oprogramowanie, samochody, telefony itd) stworzyli kampanię mającą na celu uświadamianie ludzi, że zapinanie pasów ma być odruchem, a nie złem koniecznym.
Organizatorzy akcji chcą namówić ludzi aby nie tylko zapinali pasy, ale i o tym mówili.
- Społeczeństwo nie ma problemu z rozmową o bezpiecznym seksie, więc nie powinni mieć problemu z mówieniem o bezpiecznym podróżowaniu samochodem, chcemy aby ludzie korzystający z facebooka zademonstrowali swoim bliskim, przyjaciołom, znajomym że zapinają pasy - mówi Franciszek Małecki- Trzaskoś, który doradza przy realizacji kampanii.
Przesłanie akcji jest bardzo proste: Człowieku, zapnij pasy i przeŻYJ (DP)
Zostań fanem naszego profilu na Facebooku. Tam można wygrać wiele motoryzacyjnych gadżetów. Wystarczy kliknąć w "lubię to" w poniższej ramce.