Toyota GR Yaris jest szybka i nie dla każdego. Gruby portfel to za mało

Toyota GR Yaris jest szybka, mocna i nie dla każdego. Gruby portfel to za mało
Toyota GR Yaris jest szybka, mocna i nie dla każdego. Gruby portfel to za małoINTERIA.PL

Toyota GR Yaris to drogowa wersja rasowej rajdówki

Toyocie udało się bowiem stworzyć prawdziwą drogową wersję auta rajdowego.INTERIA.PL

Toyota GR Yaris zmieniła się wizualnie. Powód był ważny

Grafitowy lakier Precious Metal prezentuje się świetnie. Jest także jednym z najczęściej wybieranych.INTERIA.PL

Toyota GR Yaris – nowa deska i lepsza pozycja za kierownicą

We wnętrzu pokuszono się o przeprojektowanie niemal całego kokpitu.INTERIA.PL
Kokpit został zaprojektowany głównie z myślą o amatorach przeróbek.INTERIA.PL

Toyota GR Yaris – mocniejsza, wytrzymalsza i wreszcie z automatem

Najważniejsze modernizacje dotyczą konstrukcji nadwozia oraz możliwości jednostki napędowej.INTERIA.PL

Toyota GR Yaris dane techniczne

Dane techniczne 
Silnik
1.6 turbo R3 
Moc
280 KM / 6500 obr.
Maksymalny moment obrotowy
390 Nm / 3250 obr.
Skrzynia biegów
6-biegowa manualna lub 8-biegowa automatyczna
Dyferencjały – przedni i tylny
Torsen LSD
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,3 s
Prędkość maksymalna
235 km/h 
Wymiary 
Długość
3995 mm
Szerokość
1805 mm
Wysokość
1455 mm 
Rozstaw osi
2560 mm 
Masa własna
1280/1300 kg

Toyota GR Yaris – agresywna na torze, komfortowa w trasie

Nowość Toyoty wydaje się szybciej reagować na polecenia kierowcy i jeszcze precyzyjniej wchodzić w zakręty.INTERIA.PL
Toyota GR Yaris pozostaje jednym z najlepszych, jeśli nie najlepszym samochodem w swojej klasie.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Toyota GR Yaris kosztuje 227 900 zł. Za automat 11 tys. zł więcej

GR Yaris okazuje się zaskakująco „cywilizowana” w trakcie standardowego użytkowania.INTERIA.PL
Tryb „ECO” zmniejsza obroty silnika i uspokaja reakcję na gaz. Nie liczmy jednak na mniejsze spalanie.INTERIA.PL
Teraz japoński hot-hatch wyróżnia się świetlnym pasem biegnącym przez cały tył.INTERIA.PL
Fotel został opuszczony o 25 mm. Dzięki temu poprawie uległa nie tylko widoczność, ale też sama pozycja za kierownicą.INTERIA.PL
Najważniejsze przyciski i elementy interfejsu zostały ulokowane w sposób intuicyjny, co pozwala kierowcy na szybszy dostęp.INTERIA.PL
Przechodzenie w miejscu niedozwolonym przyczyną wypadku. Film ku przestrodze!PolicjaPolicja