Używany Nissan Note (2006-2013)

Z zewnątrz nic nie zdradza, że Note powstał na płycie podłogowej Renault Grand Modus.
Z zewnątrz nic nie zdradza, że Note powstał na płycie podłogowej Renault Grand Modus.Motor
Wnętrze wersji Acenta sprzed liftingu bez opcji – to najczęstsza konfiguracja na rynku wtórnym. W bogatym wariancie Tekna radio miało format 2 DIN, a klimatyzacja była automatyczna.
Wnętrze wersji Acenta sprzed liftingu bez opcji – to najczęstsza konfiguracja na rynku wtórnym. W bogatym wariancie Tekna radio miało format 2 DIN, a klimatyzacja była automatyczna.Motor

Zobacz również:

    Nissan Note (2006-2013)

    Note powstaje całkowicie w Europie, w angielskiej fabryce w Sunderland. Europejskie są też podzespoły, np. osprzęt marki Bosch lub Valeo.
    Note powstaje całkowicie w Europie, w angielskiej fabryce w Sunderland. Europejskie są też podzespoły, np. osprzęt marki Bosch lub Valeo.Motor
    Z zewnątrz nic nie zdradza, że Note powstał na płycie podłogowej Renault Grand Modus.
    Z zewnątrz nic nie zdradza, że Note powstał na płycie podłogowej Renault Grand Modus.Motor
    Silnik 1.4 całkowicie wystarcza do jazdy po mieście. W trasie lepiej sprawdzi się wersja 1.6.
    Silnik 1.4 całkowicie wystarcza do jazdy po mieście. W trasie lepiej sprawdzi się wersja 1.6.Motor
    FlexiBoard to dwuelementowa, dodatkowa podłoga bagażnika.
    FlexiBoard to dwuelementowa, dodatkowa podłoga bagażnika.Motor
    Bagażnik można powiększyć, przesuwając tylną kanapę do przodu. Pojemność: 280-1330 litrów.
    Bagażnik można powiększyć, przesuwając tylną kanapę do przodu. Pojemność: 280-1330 litrów.Motor
    Wygodne, a jednocześnie wystarczająco dobrze wyprofilowane fotele.
    Wygodne, a jednocześnie wystarczająco dobrze wyprofilowane fotele.Motor
    Od wersji Acenta wzwyż: schowek pod siedziskiem pasażera.
    Od wersji Acenta wzwyż: schowek pod siedziskiem pasażera.Motor
    Wnętrze wersji Acenta sprzed liftingu bez opcji – to najczęstsza konfiguracja na rynku wtórnym. W bogatym wariancie Tekna radio miało format 2 DIN, a klimatyzacja była automatyczna.
    Wnętrze wersji Acenta sprzed liftingu bez opcji – to najczęstsza konfiguracja na rynku wtórnym. W bogatym wariancie Tekna radio miało format 2 DIN, a klimatyzacja była automatyczna.Motor
    Następca zadebiutuje w Europie w tym roku. Trafi też do USA. W Japonii jest już sprzedawany.
    Następca zadebiutuje w Europie w tym roku. Trafi też do USA. W Japonii jest już sprzedawany.Nissan
    • Stuki i luzy w przekładni kierowniczej: problem kończył się zazwyczaj wymianą całej kolumny. Wada często ujawniała się w okresie gwarancyjnym.
    • Pękanie przedniej szyby: w samochodach intensywnie użytkowanych po polskich drogach.
    • Wycieki spod dekla zaworowego w silniku 1.4: nie są obfite, ale zauważalne.
    • Woda cieknie pod tylną klapę: głównie pod oprawkę trzeciego światła stopu.
    • Luzy i stukanie w przednim zawieszeniu.

    Dane techniczne: Nissan Note (2006-2013)

    Wersje
    1.4 16V
    1.6 16V
    1.5 dCi
    1.5 dCi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1386 cm3
    1598 cm3
    1461 cm3
    1461 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    R4/8
    Moc maksymalna
    88 KM
    110 KM
    86 KM
    103 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    128 Nm
    153 Nm
    200 Nm
    240 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    165 km/h
    183 km/h
    168 km/h
    180 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,1 s
    10,7 s
    13,0 s
    11,1 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    6,3
    6,6
    4,9
    5,1